رقابت های ورزشی بدمینتون بانوان یادواره شهید ابراهیم هادی در بندر خمیر به کار خود پایان داد
  • گزارش و مصاحبه

  • تیر 20، 1401 - 05:17


رقابت های ورزشی بدمینتون بانوان یادواره شهید ابراهیم هادی در بندرخمیر به کار خود پایان داد

 


 مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی هرمزگان در رشته بدمینتون که به میزبانی شهرستان خمیر برگزار شده بود طی مراسمی با حضور محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت و قیس مصلحی مدیر حراست آموزش و پرورش استان به کار خود پایان داد.
 به گزارش خبرنگار دریای اندیشه از شهرستان خمیر؛ مسابقات استانی بدمینتون فرهنگیان هرمزگان در بخش بانوان با معرفی برگزیده ها در دوبخش تیمی و انفرادی پایان یافت.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمیر در این باره گفت: در این مسابقات ۲۸ شرکت کننده از مناطق ناحیه ۱ و ۲ بندرعباس، جناح، فین، بندرخمیر و بندرلنگه حضور داشتند.
دکتر علی یگانه افزود: در بخش تیمی این مسابقات ناحیه ۱ بندرعباس، جناح و ناحیه ۲ بندرعباس به ترتیب عنوان اول تا سوم را کسب کردند.
وی تصریح نمود: در بخش انفرادی فرهنگی آمنه زارعی از جناح عنوان اول و نجمه یزدان بخش از ناحیه ۱ بندرعباس مقام دوم را بدست آوردند.
همچنین فاطمه معماری از فین و میمونه برهنجت از بندرلنگه نیز در بخش انفرادی بصورت مشترک جایگاه سوم این مسابقات را از آن خود کردند.
گفتنی است آئين اختتامیه و تجلیل از قهرمانان این مسابقات با حضور مدیرکل، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمیر در سالن ورزشی امام (ع) برگزار شد.