رییس دانشگاه علوم پزشکی استان: هرمزگان فقط 4 ام آر آی فعال دارد
  • گزارش و مصاحبه

  • خرداد 18، 1402 - 05:34


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در تلاشیم تا 3 دستگاه ام آر آی جدید را در هرمزگان راه اندازی کنیم اما اکنون هرمزگان فقط 4 دستگاه ام آر آی فعال دارد.
به گزارش دریای اندیشه، دکتر غلامعلی جاودان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: در حال حاضر هرمزگان فقط 4 دستگاه ام آر آی فعال دارد که دو دستگاه در بندرعباس در بیمارستان های صاحب الزمان و خلیج فارس (تأمین اجتماعی) و دو دستگاه دیگر نیز در بندرلنگه و میناب است.
به گفته وی، ام آر آی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس در حال تزریق گاز هلیوم در مرحله نهایی است و بزودی وارد مدار خدمت رسانی خواهد شد.
جاویدان همچنین از راه اندازی دو مرکز ام آر آی در شهرستان های قشم و پارسیان هرمزگان تا پایان تابستان امسال خبر داد و گفت: از حضور بخش خصوصی در ارائه خدمات درمانی در هر بخشی در هرمزگان استقبال می کنیم و آماده همکاری همه جانبه به منظور ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی به مردم هستیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مورد بیمارستان ارتش نیز گفت: این بیمارستان به لحاظ عمرانی تکمیل شده و پیگیر تجهیز آن هستیم و مسؤولان وزارت بهداشت قول اختصاص تجهیزات به این بیمارستان را داده اند تا بتوانیم این بیمارستان را نیز در بندرعباس فعال کنیم.