رئیس هیئت شطرنج جاسک؛ شطرنج بازان جاسک در سطح استان و کشور خواهند درخشید
  • ورزشی

  • اسفند 03، 1400 - 08:12


به همت هیئت شطرنج جاسک و همکاری اداره ورزش وجوانان یک دوره مسابقات شطرنج  تحت عنوان جام فجر با شرکت  30 نفر در محل خانه شطرنج جاسک برگزار گردید.

به گزارش خبرنگارماازبندرجاسک ؛ رئیس هیئت شطرنج جاسک گفت : این مسابقات به روش سویسی در پنج دور برگزار و در دور نهایی این مسابقات که از حساسیت خاصی برخوردار بود مقام های اول تا سوم دررده سنی  بزرگسالان ارشد صدیقی ، امان الله عباسی و مسعود کریمی همچنین درسنی  زیر ۱۵ سال محمدطاها کرمی و در رده  بانوان فاطمه قشمی توانستند نفرات برتر این دوره از مسابقات را کسب کنند .

پیرداد لاهی افزود : هیئت شطرنج جاسک به منظور شناسایی استعدادهای این رشته فکری مسابقات هفتگی شطرنج با شرکت ورزشکاران جاسکی و دیگر شهرستانها برگزار شده و ادامه دارد، استقبال خوبی از این رشته ورزشی در جاسک میشود که وظیفه ما سنگین تر خواهد شد ما براساس وظیفه وتعهدی که داریم مسابقات شطرنج را در جاسک ادامه خواهیم داد و ان شاالله  شطرنج بازان جاسک  در سطح استان و کشور خواهند در خشید.

وی در پایان از خانواده های که فرزندان خودرا به این رشته ورزشی تشویق میکنند تشکر کرد و اضافه نمود :  از رئیس هئیت شطرنح استان ورئیس ورزش وجوانان جاسک بخاطر حمایت از شطرنج این شهرستان تشکر میکنم .

گفتنی است : مسابقات شطرنج جام دهه فجر در سالن کتابخانه مرکزی شهید باهنر برگزارگردید