رئیس خانه جوان بندرعباس: خانه جوان موتور جذب جوانان است
  • گزارش و مصاحبه

  • خرداد 23، 1402 - 09:46


 رئیس خانه جوان شهرستان بندرعباس ضمن دعوت از جوانان فعال بندرعباسی، گفت: خانه جوان موتور جذب جوانان است.
به گزارش دریای اندیشه ، ایمان شهریاری رئیس خانه جوان بندرعباس به تاثیر جوانان در رشد و پویایی جامهه اشاره کرد و گفت:استان هرمزگان به ویژه شهرستان بندرعباس دارای ظرفیت های بسیار بالای انسانی است‌.
وی افزود: از این رو خانه جوان بندرعباس به منظور به کار گیری ظرفیت های جوانان در صدد است که تمامی جوانان با هر سلیقه و گرایشی را گردهم آورده و از ظرفیت های این جوانان در جهت پیشبرد و تحقق اهداف جوانان نهایت استفاده را کند.
شهریاری ادامه داد: از تمامی تشکل ها، سازمان‌های مردم نهاد دستگاهای اجرایی، ومراکز علمی آموزشی خواستاریم تا با همیاری وهمکاری برای زنده نگه داشتن امید در دل جوانان دلسوز این آب وخاک تلاش کنیم‌‌.
رئیس خانه جوان بندرعباس اذعان کرد: مسئله امید و امیدآفرینی میان قشر جوان اهمیت بسزایی دارد به طوریکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص بیانات متعددی داشتند که نشان از اهمیت حضور جوان در جامعه دارد و در شرایطی که دشمن در پی گمراه سازی و ناامید ساختن جوانان است می طلبد که ما برای رشد جوانان بندرعباس و هرمزگان قدم برداریم.
 شهریاری خاطرنشان کرد: سعی داریم با توجه به‌ علائق جوانان وایجاد یک بستر مناسب آنها را به سوی شکوفایی استعداد هایشان سوق دهیم.