رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس: حقوق معوقه کارکنان شهرداری بندرعباس سریعتر پرداخت شود
  • گزارش و مصاحبه

  • فروردین 30، 1402 - 06:13


رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی، شهرداری بندرعباس روند پرداخت حقوق و معوقات کارکنان شهرداری را سامان دهد.
به گزارش دریای اندیشه ، فاطمه جراره، ضمن تشکر از شهروندان بندرعباس به جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: روز قدس روز فریاد آزادیخواهان است که برای آزادسازی قدس شریف به میدان آمدند.
وی ضمن تبریک ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی، افزود: با توجه به اینکه در روز های پایانی فروردین ماه هستیم لازم می دانم به مجموعه شهرداری در جهت پرداخت حقوق و معوقات پرسنل شهرداری تذکر دهم چرا که حقوق اسفندماه برخی از کارکنان هنوز پرداخت نشده است.
جراره با اشاره به اینکه شهادت هنر مردان خداست و شهیدان در مبارزه با طمع کاران و خلافکاران در راه اسلام و ارزش های اسلامی جان خود را فدا می کنند، تاکید کرد: شهید سعید مریدی از جمله شهدایی است که در مبارزه با سودجویان و کسانی که جان و سلامتی افراد جامعه را به خطر می اندازند به شهادت رسیده که نشان دهنده سطح آرمان ها و ارزش و انجام وظیفه تحت هر شرایط ایشان است.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس عنوان کرد: برنامه ریزی ها در شهر بندرعباس باید به گونه ای باشد که در ایام نوروز به عنوان یک فرصت طلایی شهری بیشترین درآمدزایی ها نصیب شهر بندرعباس و شهرداری برای توسعه بیشتر این شهر شود.
جراره ادامه داد: یکی از اعتراضاتی که در ایام نوروز داشتیم بحث هزینه هایی بود که در پارک های سطح شهر از پلاک های بومی بندرعباس دریافت می شده است که این خلاف نظر شورای شهر است.