شهرداری برای موفقیت کار بسیارسختی را در پیش دارد
  • گزارش و مصاحبه

  • تیر 16، 1401 - 05:27


شهردار شهر سردشت مرکز شهرستان بشاگرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار روزنامه دریای اندیشه اظهارداشت: قطعا شهر سردشت در آینده یکی از زیباترین شهرهای استان هرمزگان خواهد شد و یکی از اهداف مهم ما زیباسازی شهر است اما ما با کمبود منابع مالی و بودجه مواجه هستیم و متاسفانه شهرداری سردشت درآمد پایداری که بتوان با آن پروژه‌های عمرانی اجرا کرد را ندارد.
جواد امیری‌زاده افزود:  در ابتدای شروع کار به عنوان شهردار چندین برنامه و  راهکار برای کسب درآمد پایدار برای شهرداری سردشت به شورای اسلامی ارائه شده است که ان‌شاالله با همکاری اعضای شورای اسلامی به زودی شهرداری سردشت به سمت درآمدهای پایدار حرکت خواهد کرد. 
با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان، قطعا شهر سردشت در آینده به عنوان یکی از زیباترین شهرهای استان و جنوب کشور معرفی خواهد شد.
تعامل و ارتباط با اقشار مختلف مردم، نهادها و مسئولان، شجاعت لازم جهت اجرا و پیاده سازی تصمیمات بزرگ، عدم وابستگی به جریانات سیاسی و گروه‌های خاص و انگیزه و انرژی لازم جهت انجام کار بخشی از خصوصیات یک شهردار موفق است. 
 قطعا اداره شهر و برنامه‌ریزی شهری کار یک نفر نیست و نیاز است شخص شهردار از افراد مختلف و متخصص در اتخاذ تصمیمات مشورت بگیرد و هر شهروندی برای خودش رای، نظر و دیدگاهی دارد و خوشبتخانه تاکنون با همکاری صمیمانه اعضای شورای اسلامی شهر سردشت از دیدگاه‌ها و نظرات مختلف مردم استقبال کرده‌ و خواهیم کرد. 
 اینکه بگویم شهردار موفقی هستم درست نیست و این را باید از شهروندان پرسید، مجموعه شهرداری برای موفقیت کار بسیار سختی را در پیش دارد و ما تمام تلاشمان را برای سردشتی زیبا و آباد خواهیم کرد و ان‌شالله خدا از ما راضی باشد.