سرپرست فرمانداری بندرلنگه: برخی مدیران پاسخگوی ارباب رجوع نیستند
  • اجتماعی

  • اسفند 02، 1400 - 09:23


سرپرست فرمانداری بندرلنگه گفت: برخی مدیران به موقع در محل کار خود حاضر نمی شوند و پاسخگوی ارباب رجوع نیستند که برابر قانون و مقررات در خصوص هرگونه کم کاری عمل خواهیم کرد.

به گزارش دریای اندیشه به نقل از ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری بندرلنگه، فواد مرادزاده رزمنجانی در بازرسی سرزده از برخی اداره‌های این شهرستان افزود: اولویت اول دولت قوی و مردمی آیت الله رئیسی رسیدگی به کارهای مردم است و به هیچ عنوان پذیرفته نیست که مدیری دیر در محل کار خود حاضر شود و یا غیبت کند و این هدر رفت وقت مردم و بیت المال تلقی می شود.

سرپرست فرمانداری بندرلنگه ادامه داد: لازم است مدیران در شهر محل کار خود زندگی کنند و مدیری که در شهر محل کار خود ساکن نباشد نمی‌تواند آن طور که باید مردم را درک و خدمات رسانی کند.

مرادزاده رزمنجانی اضافه کرد: نظارت و بازدید از دستگاه‌های دولتی همه وقت ادامه خواهد داشت و مدیران باید قبل از کارمندان در محل کار حاضر شوند، منش جهادی و ایثارگری داشته باشند، خود را وقف مردم کرده و نظم و انضباط اداری را سرلوحه کار خود کنند.

بندرلنگه در ۲۴۰ کیلومتری جنوب غربی بندرعباس، یکی از قدیمی ترین بنادر جهان است و شهرستان از سمت شمال با استان فارس و شهرستان بستک از سمت جنوب به خلیج فارس و از سمت شرق به شهرستان خمیر و از غرب با شهرستان پارسیان هم‌مرز است.