سرپرست فرمانداری: جاسک برای نوروز آماده می‌شود
  • فرهنگی

  • اسفند 04، 1400 - 06:40


سرپرست فرمانداری جاسک گفت: باتوجه به نزدیک شدن عید نوروز و مهمان‌پذیر بودن شهرستان در ایام نوروز لذا برنامه ریزی و فضا سازی شهر برای حضور گردشگران و مهمانان و همچنین نهضت آسفالت در دستور کار شهرداری باشد.

به گزارش دریای اندیشه ،علی مهرانی روز چهارشنبه در نشست با شهردار و کارکنان شهرداری جاسک افزود: حق و حقوق مردم، کوچه های خاکی و تاریک بافت‌های فرسوده و کثیف نیست هرآنچه داریم از همین مردم است باید تمام تلاش را برای رفاه این مردم داشته باشیم لذا معابر خاکی محله های یکبنی، سرریگ و محله غریب آباد و آسفالت داخل شهرسرعت می گیرد.

وی اضافه کرد: همه کارکنان شهرداری باید جلب رضایت شهروندان را در بالاترین اولویت فعالیت خود قرار دهند چرا که اولین موردی که مردم با آن مواجه هستند و منعکس می کنند را برخورد خوب کارکنان با شهروندان است.

سرپرست فرمانداری جاسک گفت: مسوؤلیت قبول کردیم و در قبال حق و حقوق  این مردم باید پاسخگو باشیم و با کمک همفکری و تعامل با هم و در چارچوب قانون کارها را در جهت رفع مشکل‌ها این شهر و تامین رفاه پیش ببریم.

شهرستان جاسک یکی از ۶ شهرستان بندری استان هرمزگان است که به علت واقع شدن در انحنای جغرافیایی هرمزگان و مجاورت با دریایی مکران و تنگه هرمز از گذشته تا عصر حاضر دارای اهمیت بوده است.

موقعیت طبیعی جاسک آنرا عهده‌دار نقش‌های تاریخی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خاصی کرده است و در فاصله ۳۳۰ کیلیومتری شرق بندرعباس واقع است.