سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم: رمضان ماه شکستن بت‌های نفس و سجده عشق بر درگاه معبود یکتا است
  • سیاسی

  • فروردین 14، 1401 - 09:15


سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: رمضان الکریم ماه شکستن بت‌های نفس و سجده عشق بر درگاه معبود یکتا و نامتناهی است.

به گزارش دریای اندیشه به نقل از ایسنا از سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی در ابتدای پیام تبریک خود به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان آورده است: ماه مبارک رمضان، ماه شناخت و معرفت، ماه توبه و مغفرت، ماه عبادت و بندگی، ماه خدا، ماه قرآن، ماه پیامبر (ص) و ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی است.

وی در ادامه این پیام آورده است: ماه رمضان، فرصتی برای دعا، نیایش و شب‌زنده‌داری است، فرصتی که عشق ملکوتی و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می‌ریزد، چراکه تلاوت قرآن و رعایت تقوا، زمینه تعالی و بازگشت به فطرت الهی و زندگی متعالی را برای انسان‌ها فراهم می‌سازد.

سرپرست منطقه آزاد قشم در این پیام می افزاید: امید است که در ماه تقویت اراده و رهایی از زنجیر وابستگی‌ها، با بهره‌گیری از تعالیم قرآن و سنّت حسنه پیام‌آور نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) شاهد تقویت روحیه برادری و همدلی میان مسلمانان جهان بوده و برای گسترش صلح و امنیت پایدار در پهنه گیتی تلاش کنیم.

فتح الهی در این پیام تصریح کرده است: امیدوارم در جزیره زیبای قشم نیز همگی با تهذیب نفس، دل‌وجان‌ را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا داده و از سفره پربرکت فیوضات این ماه خجسته بهره‌مند شویم.  

وی در این پیام ضمن تبریک این ماه مبارک به تمام مسلمانان جهان به‌ ویژه مردم نجیب و شریف جزیره زیبای قشم، آورده است: امیدوارم بهره‌مندی لازم از این ماه پرفیض برکت نصیب همه روزه‌داران رمضان المبارک شود