ثابت ماندن تعرفه ها باعث اختلال و فرسودگی شدید شبکه تلفن ثابت است
  • گزارش و مصاحبه

  • شهریور 22، 1401 - 03:55


مدیر مخابرات منطقه هرمزگان:

ثابت ماندن تعرفه ها باعث اختلال و فرسودگی شدید شبکه تلفن ثابت است

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان اصلاح منطقی تعرفه‌های تلفن ثابت برای دستیابی به اهداف و استمرار بخشیدن به فعالیت‌های مخابرات نقش به سزایی دارد .
به گزارش دریای ا ندیشه،  حیدری ضمن تاکید بر این موضوع که ثابت ماندن تعرفه‌ها در ۱۲ سال گذشته و همچنین افزایش بی رویه قیمت تجهیزات مخابراتی و سایر هزینه‌ها مرتبط با اجرای پروژه ها ؛ بازنگری در تعرفه‌های مخابراتی امری ضروری برای ارائه خدمات مناسب به مردم شریف ایران و ساکنین سخت کوش و قدرشناس استان هرمزگان می باشد.
وی در ادامه افزود : توسعه زیرساخت‌های مخابراتی و به‌روزرسانی تجهیزات  به خصوص در حوزه تلفن ثابت  زیربنای ارائه خدمات مخابراتی مطلوب و به‌ روز به مشترکین می گردد که زمینه ساز توسعه ارتباطات مخابراتی  سرمایه‌گذاری و تأمین منابع می باشد .
مدیر مخابرات هرمزگان بازنگری در نرخ تعرفه‌های مخابراتی را زمینه‌ ساز رسیدن به ، توسعه هر چه بیشتر زیرساخت‌های مخابراتی ، به‌روزرسانی تجهیزات، افزایش و  ایجاد اشتغال در این حوزه، بهبود خدمات مخابراتی و ارتباطی و ارائه تکنولوژی‌های برتر و به‌روز مخابراتی و در نتیجه ارائه خدمات بهتر به مشترکین و مردم و جلب رضایت هر چه بیشتر آنان عنوان کرد.
حیدری در انتهای گفتگوی خود از  متولیان کشور به خصوص ، مجلس شورای اسلامی  و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست کرد با حمایت از بازنگری در تعرفه‌های مخابراتی، زمینه‌ ساز توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و به‌روزرسانی تجهیزات مخابراتی باشند  تا همگی در این شرایط حساس کشور و استان هرمزگان شاهد  ارائه خدمات مناسب به مردم شریف و قدرشناس ایران و رشد و توسعه صنعت مخابرات و ارتباطات در کشور باشیم.