تخصیص ۱۷ میلیارد تومان برای آغاز عملیات اجرایی مرحله نهایی بلوار جناح - کهتویه در بستک
  • اقتصادی

  • اسفند 22، 1400 - 07:16


نماینده مردم غرب هرمزگان از تخصیص ۱۷ میلیارد تومان برای آغاز عملیات اجرایی مرحله نهایی بلوار جناح- کهتویه خبر داد.

 

به گزارش دریای اندیشه به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری ظهر امروز گفت: با توجه به پیگیری‌های شورای اسلامی شهر جناح و مردم خوب این منطقه و همچنین فرا رسیدن ایام تعطیلات عید نوروز و خطرات زیادی که در مسیر پر ترافیک جناح-کهتویه وجود دارد، توانستیم اقدامات نهایی جهت بیس ریزی و اجرای آسفالت مسیر را به مرحله اجرا برسانیم.

وی ابراز داشت: آماده سازی این مسیر شامل زیر سازی، ابنیه سازی، جدول گذاری و روشنایی توسط خیر نیک اندیش شهر جناح حاج منصور عباسی پیش از این انجام شده بود، لذا با توجه به نزدیکی ایام عید نوروز، استانداردسازی و آسفالت ورودی و خروجی بلوار به صورت فوری انجام خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران افزود: این پروژه تقریبا حدود ١٧٠ میلیارد ریال منابع جهت اجرای عملیات بیس ریزی و آسفالت نیاز دارد که بخشی از آن ازمحل ردیف ۵-۱۰ بودجه کل کشور، بخشی با مساعدت استاندار محترم از محل سفر اخیر رئیس جمهور محترم و بخشی دیگر که شامل قیر آن باشد از محل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تأمین شده است.

نماینده غرب هرمزگان تاکید کرد: با توجه به اینکه اجرای این پروژه یک اقدام قابل توجه محسوب می گردد، جهت تزریق اعتبارات اجرای آسفالت کامل باند شمالی، لازم است مراحل عقد قرارداد و روال اداری طی شود و انتظار داریم ان شاءالله بعد از تعطیلات عید نوروز آسفالت کامل این مسیر انجام گردد.