تکواندو کاران برتر مسابقات جام رمضان ۱۴۰۱جریذه کیش معرفی شدند
  • ورزشی

  • اردیبهشت 17، 1401 - 05:57


مسابقات تکواندو آقایان جام ماه مبارک رمضان با معرفی نفرات برتر در جزیره کیش به پایان رسید.

 

به گزارش دریای اندیشه ، از مرکز ورزش تفریحات سالم کیش، این رقابت‌ها با حضور ۱۰۰ تکواندوکار در بخش آقایان و بخش کیورگی در هشت وزن و دو رده سنی خردسال و نونهال برگزار شد و در وزن یک خردسالان یوسف احمدی، سجاد سالاری نفرات اول و دوم و محمد طاها علیپور با امیر حسین اخلاصی هر دو سوم شدند.

 

وزن دوم خردسالان نیز توماج ترکمن، سبحان صیفوری اول و دوم و ابولفضل جعفری با رادین زحمتکش رتبه سوم را کسب کردند و در وزن سوم خردسالان نیز امیر رضا سالاری و ایلیا عباسی رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند و اروین بهب‌هایی و محمد کردی هر دو سوم شدند.

 

وزن چهارم خردسالان نیز امیر علی ابویسانی و امیر عباس بقا اول و دوم شدند و عرفان غلامی و امیر علی زارعی هر دو سوم شدند و در وزن اول نونهالان نیز سامان اخلاصی و کیارش جوانفر اول و دوم شدند و محمد مهدی قزوینی و ارتین اقا علی پور هر ۲ مقام سوم را کسب کردند.

 

وزن دوم نونهالان نیز ارشیا سعیدی و مسیح مولوی رتبه‌های اول و دوم و کیارش گودرزی و علی کارمند هر دو سوم شدند و وزن سوم نونهالان نیز ماهان رنجکش و حمید رضا احمدی نفرات اول و دوم و بنیامین خشنودی و ابوالفضل نبی مراد هر دو سوم شدند.

 

وزن چهارم نونهالان نیز مانی مسگران کریمی و رضا محمدی اول و دوم شدند و مهدی حسین زایی و محمد رضا احمدی سوم شدند و فنی‌ترین بازیکن این مسابقات مانی مسگران کریمی و بازیکن اخلاق مسابقات نیز امیر طاها عابدینی معرفی شدند.