تمام جایگاه های عرضه سوخت در هرمزگان فعال هستند
  • فرهنگی

  • فروردین 08، 1399 - 13:42


شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: تمام جایگاه های عرضه سوخت در استان فعال هستند و هیچ وقفه ای در روند فعالیت این جایگاه نبوده و نخواهد بود

 

 به گزارش دریای اندیشه ،در پی انتشار اخبار کذب در مورد تعطیلی جایگاه‌های عرضه سوخت در  کشور یا عدم عرضه سوخت به خودروها در برخی رسانه های نامعتبر و پیام‌رسان‌های شبکه مجازی، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه که شامگاه پنچشنبه اعلام شده، آمده است: تمام جایگاه‌های عرضه سوخت و مجاری عرضه در سطح استان هرمزگان مانند همیشه با تعهد و مسولیت‌شناسی درحال ارائه سوخت بصورت شبانه روزی به مشتریان گرامی هستند و در این امر هیچ وقفه ای نبوده و نخواهد بود.

در بخش دیگری از این اطلاعیه امده است: ضرورت خدمت رسانی و اهمیت جایگاه‌های عرضه سوخت بر هیچ مقام مسول و شهروندی پوشیده نیست و در تمام جلسات دولتی و سیاستگذاری نیز بر استمرار سوخت رسانی این واحدهای خدمت رسان بطور شبانه روزی تاکید شده است.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: در استان هرمزگان با تدابیر مدیران استان و مسوولان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ، روند مراجعه شهروندان به جایگاه‌های عرضه سوخت بر اساس نیاز و بطور معمولی در جریان است و هیچ کمبودی برای تامین سوخت مصرفی شهروندان و مراجعان وجود ندارد.

در اطلاعیه مذکور عنوان شده است: با تعهد و مسولیت شناسی بالایی که در مدیران و کارکنان جایگاه های عرضه سوخت وجود دارد روند ضد عفونی و رعایت نکات بهداشتی و کنترلی برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا با دقت و جدیت در حال انجام است.