توسعه محصول انسان توسعه یافته است
  • اجتماعی

  • آذر 11، 1400 - 06:29


مدیرعامل فولاد هرمزگان با تأکید بر اینکه توسعه محصول انسان‌های توسعه‌یافته است، نقش واحد آموزش و توسعه نیروهای انسانی را در پرورش مدیران توسعه‌یافته حائز اهمیت خواند و گفت: رویکرد این مرکز همواره باید کاملاً حرفه‌ای  باشد.

به گزارش دریای اندیشه؛در پی برگزاری کارگاه برنامه توسعه فردی برای معاونین و مدیران فولاد هرمزگان ، عطاالله معروفخانی در بازدید از این کارگاه  این شرکت ، مدیریت توسعه‌یافته‌  و دارای آموزش‌های بروز را باعث  تاثیرات مثبت در زمینه دستاوردها و شاخص‌های کلان شرکت دانست.

مدیرعامل فولاد هرمزگان  سرمایه‌گذاری روی سطوح مدیریتی و رهبری شرکت فولاد هرمزگان را یکی از ماموریت‌های این شرکت و بر عهده واحد آموزش و توسعه نیروهای انسانی برشمرد .

ویگفت: نه فقط در موضوع سازمان‌های دولتی یا کارهای اداری، بلکه در سطح کلان‌تر به این باور رسیده‌ام که توسعه محصول انسان‌های توسعه‌یافته است؛ بدون وجود انسان‌های توسعه‌یافته، نه اینکه پالایشگاه یا  قطعه ای  داخلی ساخته نشود یا محصولی صادر نشود، بلکه توسعه حاصل نمی‌شود.

معروفخانی با بیان اینکه توسعه مفهوم جامعی است که مسائل اخلاقی، معنوی و مادی را در برمی‌گیرد، اخلاق حرفه‌ای را جزو لاینفک یک زندگی توسعه‌یافته خواند و افزود: در هر قسمتی که پیشرفت کردیم، انسان‌های توسعه‌یافته‌ای حضور داشته‌اند و آنجا که پیشرفت نکردیم فاقد انسان‌های توسعه‌یافته بوده‌ایم.

در ادامه امین رنجبرفرد مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی فولاد هرمزگان از اهداف، کارکردها و اهمیت این کارگاه گفت .

 وی با اعلام اینکه برنامه توسعه فردی سطوح مدیریتی شرکت فولاد هرمزگان ویژه معاونان و مدیران این شرکت می باشد ،هدف از آن را توسعه مهارت‌های خودآگاهی، خودشناسی و خودیادگیری و خودتوسعه‌ای مخاطبان دانست.

رنجبرفرد در تشریح بیشتر این موضوع گفت: در این کارگاه در قالب ماژول‌های متفاوت و متنوع، نسبت به سنتز  مفهومی توسعه فردی، تولید فهم و درک مشترک درباره این پدیده و کارکردها و آثار مثبت آن در حیات شرکت فولاد هرمزگان؛ اقداماتی انجام می‌شود.

 کارگاه توسعه فردی بر یادگیری‌های ما درباره روندهای جهانی مبتنی است. به عبارت بهتر بعد از انجام بررسی‌های لازم به این نتیجه رسیده‌ایم که شرکت‌ها به ویژه شرکت‌های بزرگی که روی توسعه رهبری خود سرمایه‌گذاری‌های بیشتری کرده‌اند توسعه اقتصادی پایداری را در محیط پیرامونی خود تجربه کرده‌اند.