توسعه شبکه آب و فاضلاب بافت قدیم قشم با ۲۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • اجتماعی

  • اردیبهشت 27، 1401 - 19:10


رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از توسعه شبکه توزیع آب و احداث شبکه فاضلاب در بافت قدیم شهر قشم با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

 

به گزارش دریای اندیشه،افشار فتح الهی صبح امروز (۲۷ اردیبهشت ماه) در آیین امضای تفاهم‌نامه اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب بین سازمان منطقه آزاد و شورای اسلامی شهر قشم، گفت: ۱۲ هزار مشترک از نتایج این تفاهم‌نامه بهره مند خواهد شد و اصلاح و بهسازی شبکه توزیع آب و افزایش کیفیت آب و همچنین ایجاد شبکه فاضلاب در قالب این تفاهم نامه انجام می شود.

 

به گفته رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در فاز اول این پروژه با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال تا چهارماه آینده ۱۸ کیلومتر شبکه توزیع آب بهسازی و ۱۶ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب احداث می شود.

 

وی با تاکید بر ضرورت تعامل و همگرایی بین دستگاه‌های اجرایی جزیره قشم، افزود: آسیب انجام نشدن کارها در سال های گذشته به دلیل دعوای بین دستگاه‌های اجرایی مستقیما به مردم قشم وارد شده و ما امروز تلاش داریم با توانی مضاعف این مشکلات را برطرف کنیم.

 

رییس شورای شهر قشم نیز در این آیین گفت: امروز با تعامل و همکاری خوب بین سازمان منطقه ازاد و شورای شهر بسیاری از کارهای برزمین مانده در حوزه شهری در حال انجام است.

 

حبیب بازماندگان اظهار کرد: مشکل رفع آبگرفتگی محله چابهار و پیشگیری از جاری شدن سیلاب و رفع سدمعابر قشم از دیگر پروژه هایی است که با توسط شورای شهر در حال پیگیری است.

 

انتهای پیام