تیم فوتبال فولاد هرمزگان لایق پیروزی بود
  • ورزشی

  • فروردین 16، 1401 - 05:32


درهفته سوم مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف تیم استقلال شوش رفت و باتک گل میلاد قنبری مهمان خودرا شکست داد.

به گزارش دریای اندیشه به نقل ازایرنا این بازی دوشنبه شب در زیر نور و با شروع بهتر فولاد آغاز شد ، در ادامه تیم فوتبال فولاد هرمزگان توانست مالکیت توپ و زمین را از آن خود کند.

میزبان تا قبل از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش خود صاحب یکی دو موقعیت به روی دروازه استقلال شوش شد که مهاجمان این تیم نتوانستند این موقعیت هارا به گل تبدیل کنند.

روند هجومی تیم فولاد ادامه داشت و در دقیقه ۳۰ بازی آرش عبدلی پس از نفوذبه زمین استقلال از جناح چپ وارسال توپ روی دروازه با ضربه میلاد قنبری وارد دروازه حریف شد تا گل پیروزی بخش فولاد رقم بخورد. و نیمه نخست تیم میزبان با پیروزی به رختکن رفتند.

در نیمه دوم تیم مهمان برای جبران گل خورده تلاش زیادی از خود نشان داد، اما مجتبی روشنگر سنگربان با تجربه این تیم اجازه نداد تا تیم حریف به خواسته خود برسد، درپایان تیم فولاد هرمزگان با تک گل قنبری به سه امتیاز شیرین این دیدار دست یافت تا با امیدواری بیشتر برای صعود به لیگ دو فوتبال کشور در روزهای آینده باشد.

داوران این دیدار امیراسماعیلی مقدم، شهاب شاهرخی، حامد شیبانی و محمد کاظم بحرینی بودند.

برای این دیدار نادر غله بانی سرمربی تیم فولاد ، مجتبی روشنگر(کاپیتان) مظفرخسرو انجم، حسن رمون زاده، مهرزاددهقانی، مازیار شفایی، میلاد قنبری، عبدارحمن واحدیان ، محمد بوته، احمدنور نعیمی، آرش عبدلی، علی فرحبخش، عبدا...بحری، مسلم کلاتو بود، مهرداد بختو، احمد رضا جهانی و محمد رضا بیوسه به میدان فرستاد.