یادداشت:احمد نفیسی_ دهم مرداد
  • سیاسی

  • مرداد 10، 1403 - 08:22


 

اکنون که انتخابات با تائید شورای محترم نگهبان و تنفیذ مقام معظم رهبری و تحلیف ریاست محترم جمهوری به پایان مرحله قانونی شدن خود رسید و برگ جدیدی گشوده شده است و در آستانه تشکیل دولت هستیم بنا بر تجربیات دوران گذشته متاسفانه در مرحله انتقال شاهد بداخلاقی ها و تسویه حسابهای شخصی تحت نام های مختلف خواهیم شد .
فضای مجازی یکی از بسترهائی است که ممکن است عده ائی بخواهند با برچسب زدن و یا نقل قول های کذب و یا پخش اخبار دروغ و انتشار اعلامیه های بی نام و نشان فضای آرام جامعه را متشنج کنند و یا با ایجاد موج های تبلیغاتی بر تصمیم مسئولین تاثیر بگذارند .
همانطور که رهبر انقلاب در جلسه تنفیذ فرمودند دوران رقابت به پایان رسیده است
 و مطابق فرمایشات مکرر رئیس‌جمهور برای توسعه باید اختلافات که منشاء نفسانی دارد کنار نهاده شود و وحدت سرلوحه کار قرار گیرد .
پس از استقرار دولت و انتصاب وزرا هر کدام از آنها با شناختی که از میدان خدمتگزاری و سرمایه های انسانی وزارتخانه خود پیدا می کنند در مورد همکاران خود تصمیم خواهند گرفت .
لذا شایسته است از قضاوت در مورد آنها پرهیز شود .
پیشنهاد شده است که رئیس‌جمهور معاونتی تحت عنوان معاونت نهادهای مدنی ایجاد کند در صورت تحقق این پیشنهاد امکان مناسبی فراهم خواهد شد تا مسائل جوامع محلی و اقشار مختلف به رئیس‌جمهور منتقل شود و شهروندان نیز در کنار احزاب با دولت در ارتباط سازنده باشند .
به عنوان برادر کوچک شما و یک شهروند هرمزگانی ، در رفت و آمد دولتها از نزدیک شاهد نامهربانی ها و بد اخلاقی ها بوده ام .
لذا از همه عزیزانی که به نحوی مرجعیت سیاسی ، مذهبی و قومی و ... دارند استدعا دارم از وسواسان خناس که در قلب آنها القای وسوسه می کنند و مانند هاروت و ماروت اختلاف افکنی می کنند و انتشار شر می کنند پرهیز کنند .

امید است با پایان فعالیت های ستادهای تبلیعاتی همه با همدلی در یک فضای رنگین کمانی فرصت خدمت به وطن و دیار خود پیدا کنند .
امروز روز انتقام نیست ،
الیوم یوم المرحمه است
" و تواصوا بالحق و تواصوا بالمرحمه "
احمد نفیسی
دهم مرداد