معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان گفت: در شش ماهه نخست سال، 65 پرونده شاکی به مصالحه خاتمه یافت.
به گزارش دریای اندیشه ؛ عبدالرضا پیروی منش مبلغ ریالی را بیش از 4 میلیارد و 582 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: بیشترین تخلفات گرانفروشی، تقلب، عدم ارائه فاکتور و عدم اجرای تعهدات است.
وی در ادامه به روش جلب رضایت مشتری اشاره نمود و افزود: تعویض کالا، عودت کل مبلغ یا مابه التفاوت مبلغ به شاکیان و تحویل کالای مورد نظر مشتری ، از روشهای جلب نظر مشتریان است.
پیروی منش افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف با سامانه 124 رسیدگی به شکایات مردمی تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام
65 پرونده شکایت از واحدهای صنفی، منجر به مصالحه شد
