روابط عمومی موفق و قوی نگران تغییر و تحولات مدیریتی نیست

فرخنده جعفری گفت : نیروهای رسانه ای روابط عمومی در کنار مدیران سازمان خود، همواره با احساس مسئولیت مخاطبین را ناظر بر خود می‌داند و بر این اساس با نگاهی باز وهدفمند برای جلب اعتماد و رضایت عموم مردم مبتکرانه تلاش می‌کند.

فرخنده جعفری کارشناس مدیریت دولتی و مدت مسئولیت در روابط عمومی 11 سال میباشد ،به واسطه شغلی که دارم زمانی از خودم احساس رضایت میکنم که بدانم گره گشای کار همنوعی بوده ام .  

تمام روزهای من پر هستند از خاطرات وقتی خون یا پلاکت نیازمندی را بدستشان میرسانیم ولبخند این عزیزان وخبر سلامتی شان را میشنویم زیباترین لحظات برای من هستند  

خاطره ای دارم از بانویی که 14روز پس از فوت پسر 23 ساله شان بدون اینکه ناراحتی خود را بروز دهند با خیال آسوده آمدند و خون اهدا کردند واین مادر فداکار پس از اهدای خون گفتند فرزندشان به علت نارسایی قلبی به رحمت ایزدی پیوسته اند وایشان ابراز کرد که با اهدای خون وکمک به همنوع احساس روحی بهتری پیدا کرده اند وثواب کارشان را به پسرشان بخشیده اند 

واقعا احساسات خوب وبد به واسطه شغلم زیاد تجربه کرده ام شاید نتوان تصاویر این عزیزان را قاب گرفت اما به اعتقاد من کسانی که در هر شرایط خون اهدا میکنند خالص ترین وپاک ترین انسانهایی هستند که لذت جان بخشی به همنوع را سرلوحه جان وروح خود قرار داده اند ومسلما بنده هیچگاه این عزیزان را از یاد نخواهم برد .

مسئولیت روابط عمومی ها در هر سازمان و مجموعه‌ای بسیار کلیدی و حساس است، ودارای رسالتی سنگین است که علاوه بر ارتباطات دو سویه با مردم ورسانه باید همسو ودر راستای اهداف سازمانی گام بردارد . 

من معتقدم که روابط عمومی اگر آزاد و مختار باشد از تلاش برای ارائه‌یِ تصویرِ خوب اما صادقانه از سازمان خود دریغ نمی‌کند، همیشه هم مراقبت می‌کند که پاسخگوی مطالبات و حقوق مردم ورسانه ها باشد .یک روابط عمومی موفق وقوی معمولا نگران تغییر و تحولات مدیریتی نخواهد بود، بلکه در کنار مدیران سازمان خود، همواره با احساس مسئولیت مخاطبین را ناظر بر خود می‌داند و بر این اساس با نگاهی باز وهدفمند برای جلب اعتماد و رضایت عموم مردم و سازمان متبوعش و نیز برای تحقق اهداف بلندمدت و پایدار دیگر، مبتکرانه تلاش می‌کند.