تعامل بین رسانه و روابط عمومی باید دو طرفه باشد

 

مسعود کریمی متولد ۲۰ بهمن ماه ۱۳۵۰، دارای مدرک کارشناسی ارشد حسابداری از دانشگاه آزاد واحد قشم.

 

سوابق شغلی؛ کارشناس روابط عمومی، کارشناس درآمد، کارشناس روابط عمومی بیمه سلامت استان هرمزگان است.

 

از ابتدای امسال با حفظ سمت بعنوان کارشناس روابط عمومی معرفی شدم که در این سیستم علاوه بر کار های روابط عمومی مسئولیت چندین کمیته و شکایات را نیز بعهده دارم.

 

از سال 1383در بیمه سلامت به عنوان کارشناس درآمد مشغول بکار می باشم و در سال 1391بعنوان رییس دفتر هم معرفی شدم و در سال 1392به عنوان کارشناس مالی در واحد مالی انجام وظیفه نموده و در سال 1399بعنوان کارشناس درآمد مسئولیت تسویه درآمد را نیز

داشته ام.

 

در سال 76 الی 81 به عنوان کار تصویربرداری و میکس و مونتاژ انجام می دادم ، در ضمن در تمامی مراسم فرهنگی و مذهبی شهرستان رودان واقع در استان هرمزگان را تصویر برداری کرده و با اداره ارشاد ، سازمان تبلیغات و بنیاد شهید و فرمانداری همکاری می کردم.

 

تعامل بین رسانه ها و روابط عمومی ها باید دو طرفه باشد، در جلسات استانداری بر تعامل و همکاری روابط عمومی ها با رسانه ها تاکید شده اما به دلیل کمبود اعتبارات ، آن گونه که باید ، این امر محقق نشده است البته روابط عمومی ها تمایل دارند که با رسانه ها همراهی و همکاری داشته باشند ولی متاسفانه همین کمبود اعتبارات مانع از آن می شود.

 

حلقه مفقوده بین روابط عمومی ها و رسانه ها، تکنولوژی است، در حال حاضر شاید خیلی ها روزنامه نخوانند لذا اخبار را به سبک قدیم نباید کار کرد، باید به تکنولوژی پیشرفته تر روی بیاوریم و تصاویر گویای اخبار باشد.

 

برای انتشار اخبار و به منظور جذب بیشتر مخاطبان ، باید از تکنولوژی روز دنیا بهره ببریم. برای دستیابی به اهداف مدنظر باید به روز باشیم.