65 پرونده شکایت از واحدهای صنفی، منجر به مصالحه شد
  • فرهنگی

  • مهر 19، 1399 - 10:40


معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان گفت: در شش ماهه نخست سال، 65 پرونده شاکی به مصالحه خاتمه یافت.
به گزارش دریای اندیشه ؛ عبدالرضا پیروی منش مبلغ ریالی را بیش از  4 میلیارد و 582 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: بیشترین تخلفات گرانفروشی، تقلب، عدم ارائه فاکتور و عدم اجرای تعهدات است.
وی در ادامه به روش جلب رضایت مشتری اشاره نمود و افزود: تعویض کالا، عودت کل مبلغ یا مابه التفاوت مبلغ به شاکیان و تحویل کالای مورد نظر مشتری ، از روشهای جلب نظر مشتریان است.
پیروی منش افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف با سامانه 124  رسیدگی به شکایات مردمی تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام