علی خرم نسب سرپرست فرمانداری حاجی‌آباد گفت: مردم خطر سویه اومیکرون را جدی بگیرند
  • اقتصادی

  • بهمن 11، 1400 - 07:18


علی خرم نسب سرپرست فرمانداری حاجی‌آباد گفت:

مردم خطر سویه اومیکرون را جدی بگیرند

رعایت دستوالعمل های بهداشتی بهترین عامل پیشگیرانه در جلوگیری از گسترش کرونا است

برگزاری هرگونه مراسمی با حضور حداقلی و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شود

اصناف,بازاریان،بانک ها و ادارات شهرستان موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند

به گزارش دریای اندیشه به نقل از روابط عمومی فرمانداری حاجی‌آباد،علی خرم نسب سرپرست فرمانداری حاجی‌آباد در نشست ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا با تشریح اقدامات بهداشتی و درمانی در شهرستان اظهار کرد: ایجاد زیرساختهای بهداشتی و درمانی و راه اندازی کارخانه الکل از جمله اقدامات  انجام شده در این حوزه با شیوع بیماری کرونا است.

وی ضمن اشاره به ضروری و مهم خواندن مراقبت های پیشگیری در خانواده ها و لزوم استفاده از ماسک توسط مردم گفت : شهرستان در وضعیت زرد کرونایی است و برای جلوگیری از شیوع سویه  اومیکرون همه باید دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را بیشتر از قبل رعایت کنند .

خرم نسب در ادامه نسبت به عادی انگاری وغالب شدن سویه امیکرون هشدار داد .

وی باتاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت حقوق دیگران در سطح جامعه گفت: اصناف ضمن رعایت موارد بهداشتی از ارائه خدمات به کسانیکه که موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند خودداری کنند.

رییس ستاد مبارزه با کرونا در حاجی آباد با اشاره  به قرارگیری شهرستان در کنار جاده ترانزیت، شلوغی و تجمع مسافران در اطراف امامزاده تاکید کرد: برای جلوگیری از شیوع این بیماری تدابیر مورد نیاز در خصوص توقف کمتر یا  عدم توقف مسافران اندیشیده شود.

سرپرست فرمانداری حاجی‌آباد خاطرنشان کرد: ادارات ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی،طرح دورکاری کارمندان در دستگاههایی که امکان این فعالیت وجود دارد اجرا کنند.

وی عنوان کرد: مدارسی که میزان ابتلا به کرونا در آنها بالاست تعطیل شوند. همچنین برپایی هرگونه مراسمی با حضور حداقلی و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود.