ابی ماندگاری جوان مدلینگ هرمزگان را بیشتر بشناسیم
  • فرهنگی

  • آذر 15، 1399 - 14:38


ابی ماندگاری جوانی از دیار همیشه  خلیج فارس و چهره خوشنام مدلینگ هرمزگان  زاده20  شهریور ۱۳۷۱در بندرعباس  است .
وی دارای ۱۷۸ سانتی متر قد «۶.۴ فوت، ۷۵ اینچ» و وزن : ۷۸ کیلو گرم «۱۶۹ پوند» است که با ورزش از همان دوران نوجوانی مانوس شده و در  رشته های کاراته ، ژیمناستیک ، کیک بوکسینگ ، فوتبال و بدنسازی فعالیت خود را آغاز کرده است.
ابی ماندگاری فعالیت های حرفه ای  مدلینگ خود را از   ۱۷ سالگی با دریافت پیشنهاد کار از چند برند تبلیغاتی آغاز کرد و رشته  فیتنس  را به صورت جدی و حرفه ای شروع کرد.
او پس از شناخته شدن  به صورت حرفه‌ی مدلینگ را دنبال کرد و سپس  به کمپانی هولدینگ پارس راه یافته و با برند‌های معروف در ترکیه همکاری کرده است.
ابی ماندگاری مدتی در خارج از ایران زندگی و کار کرد  اما به دلایل مختلفی از جمله دوری از دوستان و خانواده به ایران بازگشته است. او علاوه بر مدلینگ در چند شغل دیگر نیز فعالیت می کند و از طریق آن‌ها کسب درآمد می کند.
با بخشی از فعالیت های وی آشنا شوید:
برند mdt پوشاک خاص .
حضور در تیزر آزمایشگاه موسوی پخش .
بازی در تیزر اینترنت دابکو .
حضوردر تیزر zara و redbull .
حضور در تیزر تبلیغاتی فرش شهر که پخش آن از شبکه ۵ استانی پخش شد.
همکاری با پوشاک کشور ترکیه  برند هخامنش
حضور در تیزر های دکتر اعتمادی فر

فعالیت های مهم سینمایی:
بازی ابی ماندگاری در فیلم "عروس بندر" در کنار یوسف تیموری و علی صادقی که بازخورد خوبی به همراه داشت.
بازی در تیزر تبلیغاتی اولین فرودگاه هوانوردی کاویان پرواز شرق در مشهد
همکاری در موزیک ویدیو رستاک حلاج که برای تیتراژ آغازین ویژه برنامه اختیاریه ( شهرباران ) که از شبکه ۵ تهران پخش می شود
بازی در کلیپ موزیک ویدیو مجید کمالی به نام "این ۲ ساعت" که پخش آن به عهده تیم شرجی بود و باز خورد خوبی به همراه داشت که این تیزر ویدیو برای کنسرت ۱۶ آبان سال ۱۳۹۸ در تالار شهید آوینی بندرعباس  پخش شد
شروع فعالیت مدلینگ
من کار مدلینگ را از سال ۱۳۹۰ وقتی ۲۱ ساله بودم در بندرعباس آغاز کردم، آن زمان در حال تحصیل در رشته برق صنعتی بودم ودر کنار آن کاراته، کیک بوکسینگ تمرین می‌ کردم.
جزء اولین نفر در استان هرمزگان و محدود نفرات از کشور که  توانسته است گواهینامه بین المللی مدلینگ و بازیگری TNRS را دریافت نماید.
علاقه به برند های مورد علاقه:
مشتاقم با برند شنل کار کنم و دلیل آن وجود آقای کارل راجرفلد در آن است همچنین برند تام فورد بدلیل این که فکر می کنم جز نوابغ این عرصه هستند. همچنین دلبستگی دارم با D&G بدلیل عکاسان و مدلهایی حرفه ای که دارند فعالیتی داشته باشم.
آرزوی موفقیت برای این جوان هرمزگانی مدلینگ داریم تا  با توانمندی و خلاقیتی که از وی سراغ داریم بتواند با موفقیت به کار خود  ادامه می دهد.
انتهای پیام