آب و برق هیچ مدرسه ای نباید قطع شود
  • گزارش و مصاحبه

  • شهریور 28، 1403 - 05:33


جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خمیر با محوریت بررسی وضعیت بازگشایی مدارس در آستانه مهر ماه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار دریای اندیشه از شهرستان بندرخمیر؛ جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خمیر به ریاست بهنام کریمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و با حضور اعضای شورا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
معاون فرماندار شهرستان خمیر در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: آب و برق هیچ مدرسه ای نباید قطع شود و دستگاه های مربوطه باید در این زمینه همکاری کامل و بررسی لازم را انجام دهند.
کریمی، اظهار کرد: آموزش و پرورش بنیان اصلی رسیدن به توسعه و پیشرفت علمی است و به همین دلیل باید به صورت ویژه از این مجموعه حمایت شود.
وی گفت؛ ادارات و نهادهای دولتی این مجموعه را به صورت ویژه کمک کنند که این همکاری و کمک در آستانه بازگشایی مدارس اهمیت دو چندانی پیدا می کند.
معاون فرماندار شهرستان خمیر در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و تاکید نمود: همزمان با فرارسیدن اول مهر بار دیگر جنب و جوش شهرستان را فرا می گیرد و به همین دلیل باید ضمن برنامه ریزی مناسب از تمامی ظرفیت های برای برگزاری مراسم باشکوه بازگشایی مدرسه استفاده شود.
وی بیان کرد: با هماهنگی دستگاه انتظامی راکبین موتور سیکلت ها و خودروهای بدون پلاک به هر دلیلی در ساعات تعطیلی مدارس مزاحمتی برای دانش آموزان ایجاد کنند برخورد قانونی خواهد شد.
او در پایان یادآورشد: مشارکت اعضا در مباحث و همچنین پیگیری امورات مربوط به حوزه آموزش و پرورش و ارائه برنامه ها در آستانه مهر ماه جای تقدیر دارد.

حبیب الله محمودی رئیس آموزش و پرورش شهرستان خمیر از زحمات خیرین و انجمن هایی که از دانش آموزان کمتر برخوردار حمایت می کنند قدردانی نمود و تاکید کرد؛ حمایت ها صورت گیرد تا در سال تحصیلی جدید دانش آموزی به دلیل شرایط مالی مجبور به ترک تحصیل نشود.