ادارات ثبت احوال سراسر هرمزگان آماده ارائه خدمات به متقاضیان
  • فرهنگی

  • اسفند 02، 1398 - 14:16


مدیرکل ثبت احوال هرمزگان از باز بودن ادارات ثبت احوال سراسر استان و آمادگی ارائه خدمات خبرداد.

به گزارش دریای اندیشه ،صادقی با بیان این مطلب در گفت و گو با ایسنا، افزود: کسانی که درخواست تعویض شناسنامه دارند و یا اعلام مفقودی کرده اند، امروز-دوم اسفند ماه-در ادارات ثبت احوال استان آماده  ارائه خدمات به آن هاست.
وی با اشاره به اینکه برای مشارکت در انتخابات اصل شناسنامه عکس دار ضروری است، اضافه کرد: همچنین در روز انتخابات، سازمان ثبت احوال پاسخگوی مراجع و مسئولان شعب اخذ رای به منظور رفع ابهام برای مدارک هویتی رای‌دهندگان خواهند بود و به صورت تلفنی استعلام‌های مورد نظر را پاسخ می‌دهند.

صادقی ادامه داد: همچنین در روز انتخابات، سازمان ثبت احوال پاسخگوی مراجع و مسئولان شعب اخذ رای به منظور رفع ابهام برای مدارک هویتی رای‌دهندگان خواهند بود و به صورت تلفنی استعلام‌های مورد نظر را پاسخ می‌دهند.

وی بیان کرد: افرادی که تقاضای صدور کارت هوشمند ملی کرده‌اند و رسید دریافت کارت آنها مفقود شده، برای آنها گواهی رایگان صادر می‌شود تا با آگاهی از شماره ملی خود بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان در پایان گفت: سازمان ثبت احوال کشور برابر قانون، به عنوان یکی از اعضای هیات اجرایی در شهرستان‌ها و از مراجع چهارگانه استعلام، مقدمات انتخابات را برگزار می‌کند.