افشاگری بهداد سلیمی از پشت پرده المپیک ریو
  • ورزشی

  • خرداد 06، 1399 - 12:26


قهرمان سابق المپیک و جهان گفت: هنوز حسرت المپیک ریو را می خورم چون دست های کثیفی پشت پرده بود و اگر روی تخته می باختم این قدر اذیتم نمی‌کرد.

به گزارش ایسنا، بهداد سلیمی در مورد افشاگری شبکه آلمانی از وجود فساد مالی  و دوپینگ سیستماتیک در فدراسیون جهانی که منجر به استعفای تاماش آیان رییس فدراسیون جهانی شد، بیان کرد: ما از سال ها قبل در مورد مشکلات فدراسیون جهانی صحبت می کردیم اما بعضی ها نمی شنیدند  و یا نمی خواستند بشنوند. باز هم خدا را شکر که ماه پشت ابر نماند.

دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن در ادامه دست به افشاگری زد و افزود: من می‌خواهم حرفی بزنم که هیچ کجا نگفته‌ام. یکی از مسئولان قبلی کمیته ملی المپیک، مطلبی را برای من بازگو کرد و البته گفت اگر جایی به نقل از او عنوان کنم، تکذیب می کند. او گفت، شب قبل از مسابقه من، دو ساعت با آیان جلسه داشتند و از آیان خواسته اند اجازه بدهد بهداد کار خودش را کند و ایران یک مدال طلای دیگر بگیرد اما او قبول نکرده بود. 

 او افزود: اکنون که مسئولان کمیته ملی المپیک  و فدراسیون جهانی تغییر کرده اند آن موضوع را مطرح کردم. این مسائل آدم را خیلی اذیت می کند.  من هنوز حسرت المپیک ریو را می خورم چون دست های کثیفی پشت پرده بود. اگر بهداد روی تخته می باخت این قدر آدم را اذیت نمی کرد و از وقتی این حرف را شنیده ام واقعا حسرت می خورم.