ایجاد سالیانه ۴۳ هزار شغل در هرمزگان
  • فرهنگی

  • مرداد 01، 1398 - 09:02


به گزارش روزنامه دریای اندیشه ،مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری هرمزگان گفت: استان هرمزگان در بخش سرمایه‌گذاری مشکلی ندارد و سالیانه ۴۳ هزار شغل ایجاد می‌کند.

مسعود هندیان  در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان هرمزگان اظهار داشت: استان هرمزگان در بخش سرمایه‌گذاری مشکلی ندارد و جزو استان‌های پیشرو در سرمایه‌گذاری در سطح کشور است.

وی ادامه داد: سالیانه حدودا ۴۳ هزار شغل در استان هرمزگان ایجاد می‌شود و در ۲۴۰ تفاهم‌نامه که در استان با شرکت‌های مختلف امضا شده است، ۱۰۰۰ پروژه را برای اجرایی شدن معرفی کرده ایم.  

هندیان اظهار داشت: شرایط استان بسیار عالی است و از لحاظ اشتغال مشکلی نداریم و  سرمایه‌گذاری‌ها نیز افزایش  یافته است.

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری هرمزگان تاکید کرد: مشکلی که وجود دارد، در بخش رسیدگی به مشکلات کارگران و اتحادیه‌هاست که متاسفانه این اتحادیه‌ها در استان زیاد فعال نیستند و  ۱۱ اتحادیه وجود دارد که باید افزایش یابند.

هندیان با بیان اینکه باید از اتحادیه‌ها در استان بیشتر حمایت شود، بیان کرد: امروزه تولیدکننده‌ها نباید دغدغه بازاریابی داشته باشند و این کار باید توسط اتحادیه‌ها صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: هرمزگان ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد و  استانی چندمنظوره است که در سال ۹۷ حدود ۴۶۶ پروژه افتتاح داشتیم که حدود ۱۲ هزار شغل ایجاد کرده است.