امام جمعه بندر پل: حکومت الهی و رهبری آسمانی از مهم ترین نعمت های الهی است
  • فرهنگی

  • بهمن 23، 1400 - 06:45


شیخ بازماندگان با بیان اینکه در حکومت الهی و رهبری آسمانی از مهم ترین نعمت های الهی است، گفت:مردم وقتی می بینند دولتمردان کنارشان هستند و نمی گذارند حق مردم ضایع بشود احساس آرامش و امنیت می‌کنند.

 

به گزارش دریای اندیشه شیخ حسین بازماندگان، امام جمعه بندرپل در گفتگو اختصاصی با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز با اشاره به فرا رسیدن سالگرد یوم الله ٢٢ بهمن گفت: امروز سالگرد روزی است که ملت مؤمن و ولایت مدار ایران اسلامی با اراده پولادین و آهنین خودشان حکومت اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی (ره) در ایران اسلامی قائم و استوار کردند.

وی تصریح کرد: مردم شهرستان بندرخمیر و شهر بندرپل این روزها به برکت مردمی بودن دولت سیزدهم به آینده امیدوار و دلگرم هستند.

بازماندگان بابیان اینکه مردم وقتی می بینند دولتمردان کنارشان هستند و نمی گذارند حق مردم ضایع بشود احساس آرامش و امنیت می‌کنند، عنوان کرد: امروز مردم خوشحال هستند و تشکر می کنند از ریاست جمهوری بخاطر آزاد سازی سواحل و خواسته ما مردم شهر بندرپل و شهرستان بندرخمیر هم در این چند روز باقیمانده، آزادی ساحل بندرپل و شهرستان بندرخمیر می باشد تا مردم بتوانند از این نعمت الهی بدون حصار و فنس کشی استفاده بکنند.

وی بیان کرد: فرهنگ ما و منطقه اسلامی است و نه فرهنگ تقلید از بی دینان هر کجا خدمتی از خادمین ملت ببینیم قطعا تقدیر و تشکر می کنیم ؛ جا دارد از استاندار جهادی هرمزگان بخاطر زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان استان تقدیر و تشکر کنیم؛ درست است که یک شبه همه موانع برداشته نخواهند شد؛ ولی همین که می بینیم مسئولان آستین همت بالا زده اند و تلاش در رفع موانع دارند و قصد دارند غول بیکاری را از بین ببرند جای شکرش باقی است؛ چرا که این تلاش‌ها روحیه ی آرامش و آسایش را به افراد جامعه تزریق می کند.

امام جمعه بندر پل افزود: موضوع بعدی که از مسئولین شهرستان بندرخمیر درخواست دارم راه اندازی کلانتری در شهر بندرپل هست که برای چندمین بار آنرا بعنوان مطالبه اصلی مردم مطالبه می کنم، چون که وجود کلانتری به امنیت این شهر کمک شایانی خواهد کرد و این روز ها بخاطر عدم وجود کلانتری مردم در مضیقه هستند.

بازماندگان اظهار کرد: به علت عدم وجود کلانتری گروهی قانون شکن با نادیده گرفتن حق شهروندی باعث آزار و اذیت همشهریان را به وجود می آورند که از حافظان امنیت درخواست داریم با عزم و اراده ی آهنین نسبت به جمع آوری رانندگان مزاحم موتورسیکلت و خودروها در سطح شهر بندرپل اقدامات لازم را بعمل آورند.

وی تأکید کرد: هم درخواست ما و هم درخواست مردم عزیز ما این هست که یکبار برای همیشه به مشکلات اسکله بندرپل رسیدگی بشود تا هم مردم بومی و هم عزیزان مهمان طعم خدمت دهی در اسکله بندرپل را لمس کنند. وضعیت اسکله بندرپل در شأن مردم خوب ما نیست و حق مردم بهتر و بیشتر از این وضع موجود است.

امام جمعه بندر پل ادامه داد: با فرارسیدن تعطیلات هرساله، استفاده از اسکله و ساحل برای مردم بومی عملا قفل می شود. تقاضا داریم از همین الان فکری جهادی به حال موجود اسکله بندرپل اندیشیده بشود.

شیخ حسین بازماندگان گفت: از مسئولین محترم درخواست دارم به وظیفه خودشان عمل کنند و در رابطه با رفع مشکلات مردم تلاش کنند، همچنین رفع مشکلات مردم را در اولویت بگذارند.

وی خطاب به مسئولین گفت: آسیب‌هایی که متوجه زندگی عفیفانه مردم عزیز بندرپل است از قبیل همین موتورسواران قانون شکن باتوم به دست که باعث اذیت و آزار بچه‌های مردم را فراهم آورده اند توسط اشخاصی که عناد دارند و شرارت در خون آنها است جای صبر ندارد مردم این ناهنجاری‌ها را تحمل نخواهند کرد از مسئولین می‌خواهیم برخوردی قانونی، قاطع و عبرت‌آموز با این افراد داشته باشند تا جامعه احساس آرامش و امنیت بکند