آمبولانس امداد جاده‌ای در هرمزگان دچار سانحه شد
  • اقتصادی

  • دی 11، 1400 - 07:38


شکستگی گردن و ستون فقرات عوامل اورژانس

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مصدومیت تکنسین‌های اورژانس و همراه بیمار، در حادثه تصادف آمبولانس جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ در جاده میناب خبر داد.
 

 

به گزارش دریای اندیشه به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین قاسمی رییس اورژانس پیش بیمارستانی هرمزگان اظهار کرد: ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه عصر دیروز (9 دی ) آمبولانس  پایگاه جاده ای اورژانس ۱۱۵ گرو که در حین انتقال یک کودک ۵ ساله از درمانگاه سندرک به بیمارستان میناب بود که به خاطر برخورد با یک تل خاکی، دچار حادثه شد.

در این حادثه هر دو تکنسین اورژانس ۱۱۵ و همراه بیمار دچار حادثه مصدومیت شدند.

به گفته وی، یکی از تکنسین‌های اعزامی به دلیل تروما به صورت دچار شکستگی بینی شده که به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل و مورد عمل جراحی قرار گرفت و بعد از پایداری علائم حیاتی ترخیص خواهد شد.

تکنسین دیگر نیز از ناحیه ستون فقرات و پا دچار آسیب شده است که مورد عمل جراحی قرار گرفته  و در حال حاضر در بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب تحت درمان می باشد. همراه بیمار (مادر کودک) از درد در ناحیه پا گلایه دارد و در حال حاضر در بیمارستان میناب تحت نظر می باشد.

قاسمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه کودک بیمار در این حادثه آسیبی ندیده ولی به علت شدت تصادف، فعلا تحت نظر می باشد.

 تاریک بودن جاده سندرک به میناب که در دست تعمیر بوده و عدم نصب تابلوهای هشدار دهنده در جای مناسب، باعث شده که تکنسین های اعزامی متوجه جاده جایگزین نشده و با تل خاکی که جاده را با آن مسدود کرده بودند تصادف کنند.

انتهای پیام/ 88055