انهدام باند ۱۹ نفره سارقان به عنف با ۳۰ فقره سرقت در هرمزگان
  • فرهنگی

  • آبان 07، 1399 - 10:29


هرمزگان از کشف ۳۰ فقره سرقت به عنف و دستگیری ۱۷ سارق در شهرستان بندرعباس خبر داد.

سرهنگ عبد المجید کرمی صبح امروز(هفتم آبان ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی اعلام وقوع چندین فقره انواع سرقت به عنف طلاجات و خودرو در سطح شهر بندرعباس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه که متهمان با استفاده از ۳ دستگاه خودرو با قدرت و تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت میکردند، با تلاش کارآگاهان و اقدامات فنی و اطلاعاتی ۲ نفر ازمتهمان در شهرستان سیریک شناسایی و دستگیر که جهت تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ کرمی  اظهار کرد:متهمان در تحقیقات پلیسی و پس از رویارویی با ادله موجودبه ۹ فقره سرقت به عنف طلاجات از بانوان و ۲۱ فقره سرقت داخل خودرو به ارزش۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

این مسئول انتظامی بیان کرد: طی هماهنگی با مقام قضایی ، در چندین عملیات غافلگیرانه با استفاده از شگرد های پلیسی در بندر عباس و مشهد ۱۵نفر از دیگر متهمان پرونده دستگیر و تلاش برای دستگیری ۲نفر از متهمان دیگر پرونده ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد: بر اساس سوابق پرونده های موجود و بازسازی صحنه های سرقت، بسیاری از اموال مسروقه به مالباختگان تحویل و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شد.