اصلاح و نصب تابلوی سولار در ورودی شرقی شهر بندرعباس
  • فرهنگی

  • خرداد 22، 1399 - 17:25


رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس مطرح کرد؛ 

اصلاح و نصب تابلوی سولار در ورودی شرقی شهر بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از اصلاح تابلوهای تخریب شده و نصب تابلوی سولار در ورودی شرقی شهر و میدان دفاع مقدس خبر داد. .

 

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، حسین اخلاقی با بیان اینکه تابلوهای هشدار دهنده سولار تابلوهایی هستند که در طول روز انرژی حاصل از خورشید را ذخیره و هنگام شب و نبود دید کافی فرصت بیشتری را در جهت تصمیم گیری و کاهش سرعت در اختیار رانندگان قرار می دهد، خاطر نشان کرد: به دلیل اهمیت دید کافی در ورودی شهر و میدان دفاع مقدس اقدام به نصب و راه اندازی تابلو سولار در اطراف و درون این میدان شد.

 

اخلاقی اظهار کرد: بنا به دلایل مختلف از جمله سرقت، تصادفات و از بین رفتن کیفیت شبرنگ و رده مهندسی تابلوها اقدام به تعمیر، سیمان کاری و نصب مجدد تابلوهای میدان و اطراف آن بعمل آمد.

 

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر بیان داشت : در همین راستا و برای افزایش ایمنی و کاهش تصادفات احتمالی در معابر ورودی شهر از شرق، اقدام به نصب 30 عدد تابلوی جهت نما، 10 عدد تابلوی حاشیه نما، یک عدد تابلوی تقسیم کننده بزرگ معمولی و یک عدد سولار، شده است.

 

اخلاقی در ادامه افزود: استوانه های ایمنی که در این مسیر دچار آسیب، و فرسوده شده بودند جمع آوری شدند، و 10 عدد بشکه ایمنی بر حسب نیاز معبر قرار داده شد.

انتهای پیام