استاندار هرمزگان: سطح آموزشی در هرمزگان باید ارتقا یابد
  • فرهنگی

  • فروردین 14، 1401 - 09:06


استاندار هرمزگان گفت: سطح آموزشی در هرمزگان باید ارتقا یابد تا قهرمانانی تربیت شوند که الگو باشند.

به گزارش دریای اندیشه به نقل از خبرنگار مهر، مهدی دوستی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم نمادین آغاز فعالیت‌های حضوری آموزشی و پرورشی مدارس در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد: دو سال به دلیل شیوع بیماری کرونا، تقریباً تمام مسائل اجتماعی تحت تأثیر قرار گرفت و اصلی‌ترین آن همین بخش آموزشی کشور بود.

وی بیان کرد: تمام تلاش‌ها در سطح استان و کشور این بود که کلاس آموزشی حضوری دانش آموزان شروع شود و خوشبختانه با تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، امروز این اتفاق مبارک افتاد.

استاندار هرمزگان خطاب به دانش آموزان گفت: فرزندان غیور و عزیز بدانید مهندسان و پزشکان و معلمان و قهرمانانان آینده کشورمان شما هستید و همه‌ی آرزوهای یک ملت شما هستید، برای آینده کشور باید به فوریت نظام آموزش حضوری را شروع کنیم و البته دغدغه‌هایی از طرف خانواده‌ها و معلمان وجود دارد که وظیفه ماست، با تمام توان آن را برطرف کنیم.

دوستی تصریح کرد: من دغدغه معلمان عزیز را درک می‌کنم و ان شاءلله بتوانیم در کنار یکدیگر کار آموزشی فرزندانمان را شروع کنیم.

وی اظهار داشت: در خصوص آموزش کارهای خوبی شروع شده است، هم از بُعد تجهیز آزمایشگاه‌های استان و هم در بُعد بچه‌های کنکوری استان، البته ضعف‌هایی هست که باید به سرعت آن را برطرف کنیم، ما باید سطح آموزش در استان را بالا ببریم و قهرمانانی تربیت کنیم که الگو باشند و باید کار کادرسازی نیروهای استان را در همین مراکز شروع کنیم تا هرمزگان در سطح ملی بدرخشد و کارهای مهمی در دستان فرزندان برومند این استان قرار گیرد و این شدنیست و با کمک شما معلمان قهرمان این سرافرازی نزدیک است.