با حضور سرهنگ دوم ستاد جواد پور خسروانی ؛ جشن میلاد حضرت فاطمه (س) در گروه پدافند هوایی جاسک برگزار شد
  • فرهنگی

  • بهمن 13، 1400 - 06:55


با حضور فرمانده گروه پدافند هوایی جاسک در جمع کارکنان و خانواده های این گروه پدافندی، جشن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن در این یگان پدافندی برگزار شد.

به گزارش خبرنگارماازبندرجاسک ؛ به نقل ازروابط عمومی نیروی پدافند هوایی، با حضور سرهنگ دوم ستاد جواد پور خسروانی فرمانده گروه پدافند هوایی جاسک در جمع کارکنان و خانواده های این گروه پدافندی، جشن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن در این یگان پدافندی برگزار شد.

فرمانده گروه پدافند هوایی شهید کشاورزی در جمع خانواده کارکنان این یگان پدافندی،گفت: ابعاد شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا(س) بسیار گسترده و تنها در سایه تأمل، بصیرتی بسیار و قلبی پاک می توان جلوه هایی از فضایل و مکارم اخلاقی آن بانوی بزرگوار را درک کرد.

وی گفت: تنها سوره مبارکه کوثر برای فضیلت حضرت زهرا(س) کافی است که این بانوی بزرگوار نزد خداوند وخلقش،ا فضل و برتر از عالمیان باشد.

سرهنگ دوم ستاد پور خسروانی به تشریح برخی از ویژگی های بارز اخلاقی و انسانی سیده زنان عالم ازجمله پارسایی، قناعت، انفاق، عبادت خالصانه، حیاء و عفاف، الگوی کامل حجاب اسلامی، دانش گسترده و همچنین مبارزات سیاسی و اجتماعی ایشان بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص)در پاسداری از مقام ولایت حضرت علی(ع)اشاره کرد و افزود: حضرت فاطمه (س) الگوی رفتاری، عملی و اخلاقی تمام شیعیان بویژه مادران این سرزمین است.

در پایان این مراسم توسط فرمانده گروه پدافند هوایی شهید کشاورزی جاسک از کارکنان، همسران کارکنان و خانواده های این یگان پدافندی تجلیل شد