بانک قرض الحسنه مهر ایران استان هرمزگان به صف شرکت کنندگان در پویش پازل ایران همدل پیوست.
  • فرهنگی

  • آذر 09، 1399 - 12:12


رئیس بهزیستی بندرعباس گفت : فقر زدایی ،رفع مشکلات و نیازمندیهای  اقشار آسیب‌پذیر جامعه نقطه مشترک خدمت رسانی بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و سازمان بهزیستی است.

به گزارش دریای اندیشه ؛ در نشست همکاری و تشریک مساعی بهزیستی بندرعباس و بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور بررسی زمینه‌های همکاری مشترک با بهره‌گیری از فرصتها و ظرفیت‌های فی ما بین  در محل دفتر مدیریت امور شعب  سرپرستی بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.

در جریان برگزاری این نشست صمیمانه افسانه پورمحمود  رئیس اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس از نگاه مسئولانه و حمایتگر بانک قرض الحسنه مهر ایران نسبت به جامعه هدف تحت پوشش  سازمان بهزیستی تشکر و قدردانی  نمود و اظهار داشت : فقر زدایی ، رفع مشکلات و نیازمندی‌های اقشار آسیب پذیر جامعه نقطه مشترک خدمت‌رسانی  بین  بانک مهر ایران و سازمان بهزیستی به شمار می‌رود.

 این مقام مسئول در ادامه این نشست به ارائه گزارش مبسوطی از فعالیت‌ها و خدمات مورد ارائه در سازمان بهزیستی به جامعه هدف تحت پوشش و عموم مردم به جهت آشنایی مدیریت این مجموعه  با نحوه خدمت رسانی در این نهاد حمایتی به اقشار مختلف جامعه پرداخت.

پورمحمود دامنه فعالیت ها و خدمات سازمان بهزیستی در حوزههای مختلف را بسیار وسیع و گسترده ارزیابی کرد و اذعان داشت : بهزیستی از  دوران جنینی تا سالمندی مشغول به ارائه خدمت به مددجویان تحت پوشش خود و عموم مردم  می باشد.

رئیس بهزیستی بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت :  تعامل با دستگاه‌های اجرایی به ویژه بانک‌های عامل از مهمترین رویکردهای این سازمان در سال جاری می باشد .

افسانه پورمحمود در ادامه به طرح پویش پازل ایران همدل اشاره کرد و گفت : پویش پازل  ایران همدل یک طرح کشوری با هدف حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند تحت پوشش  سازمان بهزیستی جهت تامین نوشت افزار و لوازم التحریر  میباشد که خیرین و همه مردم  می‌توانند با خرید هر قطعه پازل به مبلغ ۱۰ هزار تومان در این امرخیر و خداپسندانه سهیم شوند و در واقع این طرح  بصورت نقشه ایران است که هر شخص  می‌تواند در استان محل سکونت خود وارد سایت اینترنتی پویش پازل  ایران همدل شود و میزان مشارکت خود را ثبت نماید.و با این اقدام انسان دوستانه در این کار نیک سهیم شود.

در ادامه این نشست ؛ مدیریت امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان نیز در تکمیل سخنان پور محمود تصریح کرد : کار در سازمان بهزیستی سعادتی است بس ارزشمند که تنها انسانهای  های شایسته  این  افتخار را دارا می باشند .
رضا صابری اضافه کرد : بانک قرض الحسنه مهر ایران تلاش  می‌کند همانند سازمان بهزیستی در راستای توانمندسازی و تقویت توان اقتصادی اقشار مختلف جامعه به ویژه اقشار آسیب پذیر به وظیفه و رسالت مسئولیت‌های اجتماعی خویش عمل نمایند .

صابری عنوان کرد : بانک قرض الحسنه مهر ایران  در مسیر ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مددجویان تحت پوشش سازمان از  هیچگونه  تلاش وکوششی فروگذار ننماید.

وی گفت : امتداد خدمت رسانی شایسته به اقشار مختلف تحت پوشش نیازمند تعامل و همکاری دو جانبه بین بانک و بهزیستی است.
این مسئول خاطرنشان ساخت : جامعه هدف و مددجویان  تحت حمایت سازمان بهزیستی یکی از شریف ترین و کم برخوردارترین اقشار جامعه به شمار می‌روند. که با توسعه و گسترش زمینه‌های همکاری و استفاده از ظرفیت های موجود در هر دو مجموعه می‌توان برای رفع نیازمندی‌ها و مشکلات این عزیزان گام‌های موثر و تاثیر گذاری را برداشت.

مدیریت امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان هرمزگان آمادگی کامل این مجموعه را جهت همکاری همه جانبه با مجموعه بهزیستی اعلام داشت و آن را مایه افتخار و سرافرازی  این بانک برشمرد.

در پایان این نشست ؛ مدیریت امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان  به پویش پازل ایران همدل با هدف حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و محروم تحت پوشش بهزیستی جهت تامین نوشت افزار و لوازم التحریر برای این قشر از جامعه هدف برای ساختن فردایی روشن تر و آبادتر برای ایران اسلامی پیوست .
انتهای پیام