پاتک پلیس به ۱۴ دستگاه خودرو شوتی سوخت بر در میناب
  • اجتماعی

  • خرداد 22، 1401 - 09:23


 

با تلاش ضربتی ماموران انتظامی شهرستان میناب در 72 ساعت گذشته 14 دستگاه خودرو شوتی سوخت شناسایی و توقیف و 27هزار و 500 لیترسوخت قاچاق کشف شد. 

 

فرمانده انتظامی شهرستان میناب در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: ماموران انتظامی شهرستان در اجرای طرح نصر و امنیت محله محور در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی در 72 ساعت گذشته با کار اطلاعاتی و فنی و کنترل خودرهای عبوری در حوزه استحفاظی 27هزارو 500لیتر گازوییل قاچاق کشف کردند . 

 

وی افزود: در این را بطه 14 دستگاه خودرو شوتی و سوخت بر شامل 11دستگاه وانت نیسان ،یک دستگاه خودرو پژو405 ،یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه کامیون ایسوزو شناسایی و توقیف شدند.

 

سرهنگ "عباس قاسمی" ارزش ریالی سوخت های قاچاق کشف شده در این طرح را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی 7میلیارد و 70 میلیون ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه 4 قاچاقچی سوخت دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معری و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.

 

فرمانده انتظامي شهرستان میناب با بیان این که یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق کالا و ارز می باشد ، تصریح کرد: ، پلیس بدون هیچ گونه چشم داشتی با جدیت و اقتدار به صورت شبانه روز در این مسیر تلاش می کند، لازم است دیگر دستگاههای مسئول با انجام صحیح و دقیق وظایف و مسئولیت های خود در این زمینه به خوبی ایفای نقش نمایند.