پایان کار نماینده استان در لیگ برتر بسکتبال کشور: تمدید حضور فولاد در لیگ برتر
  • ورزشی

  • اسفند 10، 1401 - 05:55


شاگردان رضا هنگام پور با پذیرفتن شکست در آخرین دیدار خود در لیگ برتر کشور باز هم در لیگ ماندنی شدند.
به گزارش دریای اندیشه، تیم فولاد هرنمزگان در آخرین دیدار خود در مزرحله دوم لیگ برتر در حالی میهمان مس رفسنجان بود که نتیجه این دیدار تاثیری بر ماندن این تیم در لیگ برتر نداشت.
فولادیها که پیش از این توانسته بودند در مرحله دوم 5 پیروزی متوالی کسب کنند در آخرین دیدار خود مغلوب مس رفسنجان شد تا تکلیف دیگر تیم ماندگار در لیگ از بین سه تیم یگر مشخص شود.
بلند قامتان هرمزگانی که این فصل را با نام صنایع پشتیبان آغاز کرذده بودند به دلیل عدم حمایت مالی این باشگاه، در ادامه با حمایت فولاد هرمزگان به مصاف حریفان خود رفت تا با پشت سر گذاشتن سالی سخت، مجوز ماندن دوباره در لیگ را کسب کند.
 مصاف تیم صنعت مس رفسنجان و فولاد هرمزگان در گروه C لیگ برتر بسکتبال کشور با برتری میزبان همراه بود.در این دیدار صنعت مس رفسنجان ۹۸_۷۹ پیروز شد. نتیجه‌ی این بازی در جایگاه تیم‌ها در گروه C تاثیر نداشت و جدول این گروه بدون تغییر باقی ماند بطوریکه فولاد هرمزگان، صنعت مس رفسنجان و رعد پدافند هوایی تهران به ترتیب در جایگاه اول تا سوم این گروه قرار گرفتند.
با این تفاسیر فولاد هرمزگان در لیگ برتر ماندنی شد؛ و مصاف سه از پنج بین صنعت مس رفسنجان و رعد پدافند هوایی تهران تعیین کننده یک تیم باقی مانده‌ی دیگر در لیگ برتر خواهد بود و یک تیم هم به دسته پایین تر سقوط می‌کند.
پیش از این توفارقان آذر شهر بدلیل عدم حضور در مسابقات از جدول کنار رفت و به دسته پایین تر سقوط کرد؛ بنابراین بازی تیم‌های مس رفسنجان و رعد پدافند هوایی تهران در مرحله پلی اوت، ۱۵ و ۱۶ اسفندماه در رفسنجان و ۲۱ و ۲۲ اسفنددر تهران به مصاف هم می‌روند و در صورت تساوی ۲–۲ بازی پنجم ۲۵ اسفند در رفسنجان برگزار می‌شود.