بازدید فرماندار از هدیه مقام معظم رهبری به مردم وجوانان جاسک
  • اقتصادی

  • دی 09، 1400 - 10:40


علی مهرانی فرماندار جاسک به اتفاق ایزدی پور معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار - مجید مرادی رئیس ورزش وجوانان جاسک و رئیس دفتر نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی  از استخر سرپوشیده شنای خلیج فارس جاسک که هدیه مقام معظم رهبری به مردم وجوانان جاسک است، بازدید کردند.
به گزارش خبرنگار ما ازبندر جاسک ؛ علی مهرانی فرماندار جاسک از استخر خلیج فارس جاسک بازدید کرد وگفت : این استخر از استخر های مجهز و مدرن است که برای ساخت آن هزینه های زیادی مصرف شده .
وی افزود: استخر جاسک از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان احداث شده که هدیه رهبر انقلاب به جوانان جاسکی می‌باشد متاسفانه به دلیل عدم نظارت در ساخت آن استخر جاسک دچار نقص فنی میشود دیوار های جانبی و سونا و جکوزی آن تخریب شده است.
فرماندار جاسک اضافه کرد : برای تعمیر اساسی این استخر مبلغ سه میلیارد تومان بودجه نیاز است اداره کل ورزش وجوانان استان بایستی در جهت تعمیر اساسی این استخر اقدام کند فرمانداری جاسک هم تلاش خود  را بکار خواهد بست و بودجه ای را برای تعمیر و مرمت استخر از استان خواهد گرفت مکاتباتی  با اداره کل ورزش وجوانان استان وحتی سازمان برنامه بودجه استان انجام دادیم.علی مهرانی تصریح کرد : استخر شنا خلیج فارس جاسک محل مناسبی است تا خانواده ها و ورزشکاران اوقات فراغت خود را در این مکان سپری کنند ،علاقه خاصی به ورزش دارم و از جامعه ورزش جاسک حمایت میکنم ورزش موجب سلامتی شادابی و نشاط جامعه میشود و آسیب های اجتماعی را کاهش میدهد.
رئیس شورای ورزش جاسک گفت : استعدادهای خوبی در ورزش جاسک وجود دارد داشتن 280 کیلومترمرز آبی در شهرستان جاسک میتوانیم ورزش آبی ساحلی را فعال کنیم در جاسک رشته های ساحلی و آبی علاقمندان زیادی دارد و حتی تیم های ورزشی آبی وساحلی آقایان و بانوان درمسابقات کشوری و استانی حضور دارند.
فرماندار جاسک گفت : از ظرفیت های شرکت های نفتی برای حمایت از ورزش جاسک استفاده خواهیم کرد وی گفت استخر شنای خلیج فارس جاسک بایستی تعمیرومرمت باسازی شود و مجدد فعالیت خود را آغاز کند.در این بازدید عبدالمجید مرادی رئیس ورزش وجوانان جاسک گزارشی از فعالیت ها وعملکرد اداره ورزش وجوانان جاسک را بیان کرد وگفت: از حضور فرماندار جاسک جهت بازدید از استخر شنای جاسک تشکر میکنم .
وی افزود : آقای مهرانی فرماندار جاسک فردی جهادی دلسوز و سخت کوش هستن مطمئن هستم فرماندار جاسک از ورزش شهرستان حمایت خواهد کرد.
مرادی در پایان سخنان خود گفت :استخر شنای خلیج فارس جاسک هدیه مقام معظم رهبری به مردم وجوانان جاسک است که الان مدت پنج سال است به دلیل نقص فنی و تخریب سقف آن تعطیل است زیبنده نیست استخر جاسک هدیه رهبر معظم انقلاب است تعطیل شود.

جاسک میزبان گردهمایی
 هئیت های فوتبال شهرستان ها

دومین همایش مشترک هماهنگی و بررسی برنامه ها و اقدامات هئیت فوتبال هرمزگان در جهت ارتقاء این رشته در استان به میزبانی هئیت فوتبال جاسک و با حضور کلیه روسا برگزار می شود.
در این نشست یک روزه‌‌‌‌، قاسم رنجبریان رئیس هئیت فوتبال استان‌، اصغر معماری دبیر ‌، محمد بارانی رئیس کمیته مسابقات‌، پرویز دهقانی رئیس کمیته انضباطی‌، محمود رئیسی رئیس کمیته داوران‌، مریم مرادی رئیس کمیته فوتسال بانوان‌، حمید رضایی رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی ‌، منصور رئیسی رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی‌، محمد رضایی رئیس کمیته اجرایی مسابقات فوتبال استان و ... حضور خواهند داشت.
در این نشست یک روزه که به میزبانی شهرستان زیبای جاسک برگزار خواهد شد‌، روسای هیئت های سراسر استان به بیان گزارش فعالیت و نیز ارائه برنامه ها و مشکلات پیش رو خواهند پرداخت.
به گزارش خبرنگارما ازبندرجاسک ؛ علی عنبری رئیس هیئت فوتبال جاسک و میزبان این گردهمایی گفت: گردهمایی روسای هیئت های فوتبال شهرستانهای استان طبق برنامه زمانبندی هیئت فوتبال استان در سراسر شهرستانهای استان برگزار می شود و این نشست نیز در ۱۷ دیماه سال جاری در جاسک برگزار خواهد شد