بخش توکهور-هشتبندی به شهرستان ارتقا می یابد
  • فرهنگی

  • شهریور 09، 1398 - 12:13


به گزارش دریای اندیشه،نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در همایش پیاده روی بخش توکهور-هشتبندی، گفت: در دیداری که با وزیر ورزش و جوانان داشتم تعداد 10 زمین چمن برای شرق هرمزگان گرفته شد که یکی از آن ها را به این بخش اختصاص داده ایم.

حجت الاسلام سید مصطفی ذوالقدر افزود: بدنبال ارتقای بخش توکهور-هشتبندی به شهرستان هستیم که امیدواریم با پیگیری های انجام شده این امر محقق شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب نیز در این مراسم، گفت: به مناسبت هفته دولت تعداد پنج پروژه در سطح بخش توکهور-هشتبندی افتتاح و به بهره برداری می‌رسد. 

محمد احمدی اظهار کرد: این پروژه در فصل های عمرانی، راه ارتباطی، اشتغال و برق رسانی بوده است. 

وی با بیان اینکه با بهره برداری از خط انتقال آب شهر هشتبندی مشکل آب شرب این شهر برطرف و بصورت شبانه روزی خواهد شد، افزود: این تعداد پروژه با اعتبار 5 میلیارد تومان در این بخش به بهره برداری رسیده است.

امام جمعه توکهور-هشتبندی گفت: فعالیت هایی که مخلصانه و رضایت خداوند را بدنبال داشته باشد ماندگار خواهد شد. 

حجت الاسلام محمد بارانی افزود: همه مسئولان و ظرفیت ها دست به دست یکدیگر داده اند تا مشکلات منطقه برطرف شود. 

وی خاطرنشان کرد: با تدبیر و دلسوزی که از فرماندار میناب سراغ دارم امیدوارم با این همت، کوتاهی ها و محرومیت هایی تاریخی که مربوط به این زمان هم نیست مرتفع شود. 

حجت الاسلام بارانی گفت: مرکز بستر درمان بخش توکهور-هشتبندی قریب به دوسال است که احداث شده اما تاکنون مورد استفاده قرار نگرفته است. 

از ابتدای هفته دولت تاکنون 85 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از 160 میلیارد تومان در بخش های مختلف شهرستان میناب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.