بمناسبت هفته ناجا؛ همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی برگزار شد ؛ مراسم تقدیر از نمونه های ترافیکی برگزار شد / تجلیل از مدیر مسئول روزنامه دریای اندیشه
  • فرهنگی

  • آبان 01، 1399 - 13:49


بمناسبت هفته ناجا ؛ مراسم تجلیل از نمونه‌های ترافیکی ، دهیاران نمونه، مدیران مسئول روزنامه‌ها و دفاتر و آموزشگاه‌های رانندگی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار دریای اندیشه ؛ در این مراسم از مدیرمسئول روزنامه دریای اندیشه به دلیل تعامل رسانه ای با پلیس راهور استان تقدیر بعمل آمد.

در ابتدای مراسم  رئیس پلیس راهور استان هرمزگان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی  به تشریح برنامه‌های ناجا پرداخت و گفت:   امسال هفته ناجا را با شعار باهم برای امنیت آغاز کردیم.

 وی اقدامات موثر در این هفته را  ارائه خدمات مضاعف به خانواده کارکنان و سایر ارباب رجوع ، ترخیص موقت و تقسیط جرایم وسایل نقلیه توقیفی با بیش از 10 میلیون ریال ، نوبت دهی اینترنتی در هفته ناجا عنوان نمود و گفت: از دیگر اقدامات نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا ؛ برگزاری همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی ، برگزاری رزمایش موتور سیکلت سواران قانونمند (( 62 درصد مسابقات نیروی انتظامی در حوزه موتور سیکلت سواری است.
سرهنگ صالح پور اظهار داشت : سعی و تلاشمان بر این است که بتوانیم با استفاده از کلاه ایمنی از تخلفات و تصادفات جبران ناپذیر بسیاری جلوگیری نماییم ، در همین راستا برگزاری مسابقات ترافیکی رادیویی و تلویزیونی ، عیادت از بیماران و خانواده شهدا و .... از جمله فعالیت های هفته ناجا بود.

وی  با اشاره به اینکه در زمینه فرهنگی نیروی انتظامی در تعامل با سایر ادارت اقدامات موثری را انجام داده است ،افزود : آموزش ناوگان حمل و نقل عمومی ، آموزش ناوگان در ادارات ، و اقدامات فرهنگی با همکاری سایر سازمان ها ، شماره گذاری (( نقل و انتقال گواهینامه )) ، بازدید از آموزشگاه و اجرای نوبت دهی اینترنتی ، اطلاع رسانی موضوعات ترافیکی و .... را از سایر فعالیت های این هفته برشمرد.

سرهنگ مجید صالح‌پور در ادامه بیان داشت : نیروی انتظامی استان هرمزگان جز ده استان در کشور بود که برای این امر مهم ((سامانه نوبت دهی اینترنتی)) پیشگام شد. شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت (( نوبت دهی پلیس دات ای آر )) مراجعه نمایند .
صالح پور ضمن تشکر از مجموعه دادگستری که در زمینه تشکیل جلسات فوق العاده کمیسیون ماده 5 و رسیدگی به اعتراضات در سه جلسه و مازاد در برنامه های آتی که در هفته اجرایی شد ، همکاری های لازم را انجام دادند ، ابراز داشت : افرادی که برای تخلفات شان اعتراض دارند به کمیسیون ماده 5 مراجعه نمایند.

در پایان این مراسم از نمونه‌های ترافیکی ، دهیاران نمونه، مدیران مسئول روزنامه‌ها و دفاتر و آموزشگاه‌های رانندگی تقدیر شد.