برخی اتفاقات فوتبال ایران در لیگ محلات سایر کشورها هم رخ نمی‌دهد
  • ورزشی

  • تیر 30، 1399 - 09:35


مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: اتفاقاتی در فوتبال ایران رخ می‌دهد که شاهد رخ دادن آن در لیگ محلات سایر کشورها هم نیستیم.

محمدرحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: پس از وقفه چهارماهه رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با تمامی مشکلات نیز از سر گرفته شد.

وی با بیان اینکه علی‌رغم مشکلات و سختی‌های تست کرونا و ابتلا بیش از ۱۳ نفر از بازیکنان و عوامل تیم شهرداری بندرعباس به کرونا، توانستیم در برابر نماینده البرز با آمادگی نسبی ظاهر شویم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با وجود دور شدن از فضای مسابقه و وقفه چهارماهه توانستیم یک امتیاز حساس در بیرون خانه کسب کنیم.

رحیمی با اشاره به اینکه نکته تعجب‌برانگیز در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور در اهواز رخ داد، عنوان کرد: درحالی‌که تیم‌های زیادی شانس کسب مقام دومی و حضور در مرحله پلی‌آف را دارند اما شاهد بودیم امروز تیم ملی حفاری اهواز در خانه به مصاف پاس همدان نرفت و قید حضور در زمین بازی را زد.

وی با بیان اینکه علت عدم حضور بازیکنان ملی حفاری اهواز عدم‌حمایت وزارت نفت از این تیم عنوان‌شده است، اظهار کرد: این اتفاق یک امر ز ناخوشایند و جالب در فوتبال جهان است که در شرایطی حساس که تمامی تیم‌ها با وجود خطر ابتلا به کرونا در زمین فوتبال حاضر می‌شوند تا نتایج در زمین بازی رخ دهد یک تیم به‌راحتی در زمین بازی آن‌هم در خانه ظاهر نمی‌شود تا تیم پاس به‌راحتی سه امتیاز را به خانه ببرد و اختلافش را با سایر رقبا افزایش دهد.

مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه اتفاقاتی در فوتبال ایران رخ می‌دهد که شاهد رخ دادن آن در لیگ محلات سایر کشورها هم نیستیم، بیان کرد: مگر ممکن است هم‌چین اتفاقی رخ دهد و تلاش‌های سایر تیم‌ها به‌راحتی از بین رود، چرا فدراسیون ورود جدی‌تری به هفته‌های پایان لیگ دسته دوم فوتبال کشور نمی‌کند.

وی ادامه داد: اگر قرار است نتیجه این دیدار برای نماینده همدان سه بر صفر شود باید برای سایر رقبا هم در نیم‌فصل دوم این اتفاق رخ دهد زیرا اگر این بازی برگزار می‌شد احتمال هر نتیجه دیگری وجود داشت.

رحیمی در پایان گفت: متأسفانه این اتفاقات سبب بی‌انگیزگی و از بین رفتن روحیه سایر تیم‌ها و از هیجان افتادن رقابت‌های فوتبال می‌شود و باید فدراسیون فوتبال هرچه زودتر فکر چاره‌ای برای این مورد باشد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال شهرداری بندرعباس موفق شد از سری مسابقات هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه انقلاب کرج برابر شهدا رزکان کرج به تساوی بدون گل دست یابد و یک امتیاز حساس را به اندوخته های خود بیفزاید.