بیش از 80 درصد دانش آموزان استان در تشکل بسیج فعالیت دارند
  • فرهنگی

  • بهمن 06، 1400 - 06:29


مسئول تخصصی بسیج اقشار استان هرمزگان:

بیش از 80 درصد دانش آموزان استان در تشکل بسیج فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار دریای اندیشه از خمیر؛ سرهنگ جعفر اسلامی مسئول تخصصی بسیج اقشار استان هرمزگان که به همراه اسلامی ابراهیم پیله رام مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و سرهنگ حمید کمالی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان خمیر در جلسه شورای معاونین آموزش‌وپرورش حضور یافته بود گفت: بسيج دانش‌آموزی در كنار تعليم و تعلم، در ترویج ارزش‌های اخلاقی و اسلامي به نوجوانان و دانش آموزان نقش مهم و مؤثری ايفا می‌کند.

اسلامی افزود: بیش از 80 درصد دانش آموزان استان در برنامه‌های بسیج حضوری فعال دارند.
سرهنگ حمید کمالی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان نیز با قدردانی از مدیر آموزش‌وپرورش و فرهنگیان شهرستان در برگزاری برنامه‌های دینی و تربیتی اظهار داشت: آموزش‌وپرورش شهرستان با عملکرد مطلوب خود در زمینه‌های علمی و تربیتی توانسته است رضایت مردم فهیم این منطقه را جلب کند که نتیجه آن رشد تحصیلی همراه با عدالت آموزشی در مدارس است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان تلاش‌های صورت گرفته در حوزه بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان نیز قابل‌تقدیر خواند و تصریح نمود: اجرای کارگاه آموزشی و نشست های بصیرتی و حضور پرشور بسیجیان فرهنگی و دانش‌آموز در مناسبت‌های ملی و مذهبی نشان‌دهنده تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در این حوزه است.

مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر نیز با بیان اینکه پیشرفت و موفقیت در عرصه آموزش‌وپرورش حاصل کار گروهی و استفاده از خرد جمعی است گفت: فعالیت های این سازمان و همراهی با نظام آموزش‌ وپرورش می تواند الگویی مناسب را برای نسل دانش آموز ترسیم کند و به خنثی سازی توطئه ها سخت افزاری و نرم افزاری دشمن بپردازد.

دکتر علی یگانه خاطرنشان کرد: در حوزه بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان آموزش‌وپرورش برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است که از مسئولین این حوزه قدردانی می‌کنم.