بزرگترین جشنواره غذایی خیریه در شهر تالابی بندرخمیر برگزار شد
  • فرهنگی

  • دی 27، 1400 - 06:44


روز گذشته یکی از بزرگترین جشنواره غذایی خیریه در شهر تالابی و با حضور اقشار مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دریای اندیشه از خمیر؛ علی طاهری مسجد مدیر عامل انجمن خیریه بندرخمیر اظهار کرد: این دومین جشنواره خیریه بود که با استقبال بی نظیر مردم شهرستان برگزار شد‌.

طاهری مسجد ادامه داد: این‌ جشنواره با هدف کمک به بیماران خاص می باشد.

دومین‌جشنواره غذایی بندر خمیر با حضور خواننده های مطرح کشوری و استانی آقایان آیین طلب، محبی، مجتبی خواجه، آبادفر و موسیقی محلی دلوش، محمد قمرانی و یوسف طبیب زاده برگزار شد.

در کنار اجراهای بی نظیر این هنرمندان گروه اناشید اسلامی نیز به اجرا پرداخت و کیانوش عبدالله پور رئیس انجمن شعر بندرخمیر نیز به اجرای شعر خوانی پرداخت.

به گفته علی طاهری مسجد در جشنواره این ماه با حمایت و مشارکت مردم شهرستان خمیر حدود ۱۰۳ میلیون تومان پول جهت کمک به بیماران نیازمند تحت حمایت این انجمن جمع آوری شد که از این مبلغ ۳۳میلیون تومان هزینه و ۷۰ میلیون تومان سود خالص این جشنواره بود.


طاهری مسجد ضمن قدردانی از  سرهنگ کمالی فرماندهی ناحیه سپاه بندرخمیر، دکتر باشتی و مهندس ملایی مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت سیمان هرمزگان، مهندس محمودی شهردار و اعضای شورای شهر گفت قطعا بدون حمایت این بزرگواران این‌ جشنواره برگزار نمی شد و از حضور تک تک مردم شهرستان خمیر نیز تشکر میکنیم.