چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر هرمزگان برگزار شد
  • فرهنگی

  • اسفند 02، 1400 - 06:49


چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر بخش تجسم و هنر در استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش دریای اندیشه ،مدیر هنری چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر استان هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، افزود: این جشنواره از ۲۶ تا ۳۰ بهمن ماه در معبد هندوهای بندرعباس با محورین هنرهای جدید، هنر اجرا، هنر چیدمان و ویدئوآرت برگزار شد.

ابوذر نوروزی نژاد با اشاره به اینکه در این جشنواره سعی کردیم به سراغ افرادی برویم که در سالیان گذشته کمتر دیده شده اند، اظهار کرد: در کنار این موضوع به کیفیت آثار و نگاه متفاوت و جدید به هنر هرمزگان هم توجه ویژه ای داشتیم.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۳ اجرا نیز در این جشنواره برای مخابین به اجرا درآمد، عنوان کرد: امیر مینابیان، الهه عبدالله زاده، معصومه رئیسی، خیام مویدی، فرزانه جلالی، امین بهرامی، غفور شهبازی، جواد انصاری زاده، اسماعیل پاکدامن، رضا کمالی، میلاد کهن سال، حسین تنی، امین بهرامی، آرش اباذرپور، آرش عباس زاده و ابوذر نوروزی نژاد هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره بودند.

مدیر هنری چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر استان هرمزگان در پایان گفت: از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان، جهاد دانشگاهی هرمزگان و منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به واسطه حمایت هایشان در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره تشکر می کنم.