دانشگاه پیام نور ابوموسی بدون آزمون دانشجو می پذیرد
  • گزارش و مصاحبه

  • شهریور 18، 1403 - 05:08


بوذر حافظی رییس دانشگاه پیام نور شهرستان  ابوموسی در همین ارتباط و در گفتگو با خبرنگار دریای اندیشه در این شهرستان  از آغاز ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشجویان خبر داد.
حافظی در ادامه افزود: ثبت نام دانشجویان در این دوره صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجویان بوده و دانشجویان ملزم به قبولی در آزمون ورودی نخواهند بود.
وی افزود: دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش در تاریخ ۱۱ شهریورماه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر خواهد شد.
وی همچنین  تصریح کرد: در این دوره  توسط  دانشگاه  پیام نور ابوموسی، خوابگاه رایگان، تردد هوایی و دریایی رایگان و وام شهریه در اختیار ثبت نام کنندگان  قرار خواهد گرفت
رئیس دانشگاه پیام  نور این شهرستان افزود: ثبت نام در این مقطع از طریق سامانه پیام آزمون سراسری در روز چهارشنبه ۱۴ شهریور  فعال خواهد بود و علاقمندان میتوانند   در رشته های کارشناسی،حسابداری، حقوق، روانشناسی، مدیریت دولتی، جغرافیا ثبت نمایند.
این مقام مسئول همچنین افزود: داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در دانشگاه پیام نور ابوموسی میباشند می توانند با مطالعه لیست رشته های ارائه شده این واحد نخست برای انتخاب اولویت های مورد نظر خود اقدام  نمایند.
ودر مرحله بعد  نیز  داوطلبان واجد شرایط پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۳ می توانند در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش برای تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند.
وی در پایان با اشاره به این مطلب که دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های بزرگ کشور است که هر سال در دو مرحله اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان می نماید. اظهارداشت: پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ابوموسی برای ورودی مهر و بهمن سال ۱۴۰۳ زیر نظر سازمان سنجش انجام می گردد.