غول کشی ذاکری در غدیر فولاد به دنبال جام
  • ورزشی

  • شهریور 26، 1403 - 09:51


نمایندگان استان در فوتبال ساحلی با کسب دو پیروزی ارزشمند توانستند هفته موفقی را سپری کنند.
به گزارش اختصاصی دریای اندیشه، از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دو نماینده استان در بندرعباس و اصفهان به مصاف حریفان خود رفتند.
فولاد هرمزگان که به اصفهان سفر کرده بود تا در مقابل دکتر تامین این شهر قرار بگیرد توانست در ادامه موفقیت های گذشته خود در این هفته هم با پیروزی زمین مسابقه را ترک کند تا همچنان برای رسیدن به جام قهرمانی منتظر لغزش گلسا پوش یزد در سه هفته پایانی باشد.
شاگردان حمید رضایی پور که تا قبل از این همچنان در جایگاه دوم جدول قرار داشتند در این دیدار تنها برای کسب سه امتیاز بازی پا به میدان رقابت با نماینده اصفهان گذاشتند.
قرمزپوشان هرمزگانی در این دیدار که 5 گل در بر داشت توانستند با نتیجه 4 بر 1 به برتری برسند تا همچنان با پیروزی گلسا پوش بر حریف خود در همان جایگاه دوم قرار بگیرند.
علی میرزایی یک گل و موحد محمدپور نیز سه بار برای فولاد گلزنی کردند تا در مقابل نماینده اصفهان هت تریک کرده باشد و توانایی های خود را به رخ سایر تیم ها بکشد. فولادیها با کسب 3 امتیاز این دیدار جمع امتیازات خود را به عدد 35 رساندند.
این تیم در هفته شانزدهم 5 مهرماه در دیداری خانگی و در ورزشگاه غدیر بندرعباس از تیم وحدت مهریز یزد پذیرایی خواهد کرد.
در دیگر دیدار این هفته نیز شهرداری بندرعباس توانست یکی از مدعیان اصلی این فصل را با شکست بدرقه نماید.
شاگردان مجتبی ذاکری که به دلیل جوانگرایی و تجربه کم نتوانسته بودند نتایج مناسبی کسب کنند در دو هفته گذشته اما دو پیروزی با ارزش کسب کردند تا نشان دهند با گذشت پانزده هفته از لیگ دیگر کاملا با تجربه شده اند و از انگیزه کافی برای پیروزی بر حریفان برخوردار هستند.
نارنجی پوشان بندرعباسی در این دیدار که بسیار نزدیک و نفس گیر هم بود توانستند با نتیجه نزدیک 4 بر 3 به برتری برسند تا با ارامش کامل سه هفته پایانی را پیگیری نمایندو.
در این دیدار پر گل سجاد عبدالله پور، مهرشاد آگور، شایان جمشیدی و امیر حسین حمزه پور موفق شدند برای شهرداری بندرعباس گلزنی کنند.
نارنجی پوشان با کسب 18 امتیاز تا اینجا در مکان هفتم چدول قرار دارند و در هفته شانزدهم نیز در یزد به مصاف چادر ملو اردکان خواهند رفت.
در سایر دیدارهای این هفته گلسا پوش توانست در دربی یزدی ها 4 بر 3 وحدت مهریز را از پیش رو بردارد، چادر ملو دیگر تیم یزدی با 7 گل پاس جوان گناوه را در هم کوبیدو جدال دو تیم شمالی موج سواران نوشهر و شاهین خزر رودسر نیز با حساب 5 بر 1 به نفع موج سواران به پایان رسید.
بدین ترتیب تا پایان هفته پانزدهم گلسا پوش با 36 امتیاز در صدر، فولاد هرمزگان با 35 امتیاز در جایگاه دوم و چادرملو اردکان نیز با 30 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارند.
در انتهای جدول نیز شاهین خزر رودسر با 12 امتیاز، دکتر تامین اصفهان با 8 و پاس گناوه هم با 1 امتیاز رتبه های هشتم تا دهم را به خود اختصاص داده اند.