دیدار اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر فولاد هرمزگان با  با دبیر ستاد امر به معروف هرمزگان 
  • فرهنگی

  • مهر 16، 1399 - 22:06


اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر فولاد هرمزگان با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان دیدار و به تبادل نظر در زمینه های فرهنگی و آسیب های اجتماعی پرداختند .

به گزارش دریای اندیشه ؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در دیدار با اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر فولاد هرمزگان اظهار داشت : یکی از بستر های مناسب برای رشد و توسعه  در زمینه اقتصادی ، نگاه ویژه مدیران دستگاه های اجرایی اقتصادی به فرهنگ است . 
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فرهنگ از اقتصاد هم مهمتر است عنوان کرد : تعبیر ایشان نسبت به فرهنگ (به معنای هوایی است که ما تنفس می‌کنیم) است لذا رابطه بین فرهنگ و اقتصاد جدا شدنی نیست .
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان ابراز داشت : وقتی افراد نالایق  و بدن بینش و بصیرت و عدم  نگاه فرهنگی در راس امور اقتصادی قرار گیرند باعث آسیب های جبران ناپذیری به جامعه و اقتصاد خواهد زد .

حجت الاسلام کریمی افزود : یکی از عمده وظایف ستاد امر به معروف بر اساس رویکرد آن حمایت و نظارت از شورا های امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی است .
وی افزود :  شورای امر به معروف و نهی از منکر فولاد هرمزگان با عملکرد مناسب در زمینه های فرهنگی و مسئولیت اجتماعی خود در این زمینه موفقیت های خوبی را داشته است .

در این دیدار اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر فولاد هرمزگان گزارش از  عملکرد این شورای را ارائه کرده و نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه بستر های مناسب در جهت همکاری بیشتر را بیان کردند .