۹ دوچرخه سوار تیم ملی بانوان در کیش اردو زدند
  • ورزشی

  • بهمن 18، 1400 - 09:46


۹ عضو تیم ملی دوچرخه سواری بانوان کشور به مدت ۱۰ روز در جزیره کیش اردو زده اند.

به گزارش دریای اندیشه  به نقل از ایرنا، هم اکنون اعضای تیم ملی استقامت، نیمه استقامت و سرعت بانوان کشورمان سومین اردوی آماده‌سازی خود را در جزیره کیش آغاز کرده و در حال تمرینات خود هستند.

سمیه یزدانی، پانته آ قلی پور، پرستو باستی، ریحانه خاتونی، فروزان عبداللهی عرب، ساجده سیاحیان، ستاره زرگر، فاطمه هداوند و مائده نظری ۹ عضو تیم ملی دوچرخه سواری بانوان حاضر در این اردو هستند.

اردوی تیم ملی استقامت، نیمه استقامت و سرعت بانوان کشورمان تا ۲۷ بهمن جهت حضور در مسابقات بین المللی ترکیه و مسابقات قهرمانی آسیا تاجیکستان تمرینات خود را زیر نظر محمود پراش سرمربی و مربی تیم دلارام ذاکرانی ادامه می دهند و مهدی محمدی نماینده پاراسایکلینگ کشورمان نیز در این اردو تیم را همراهی می کند.

همچنین کیش از ۲۰ دی تا چهارم بهمن ماه میزبان ۲۱ ملی پوش دوچرخه سواری بانوان و آقایان کشور در دومین مرحله اردوی تدارکتی تیم های ملی استقامت و نیمه استقامت این رشته ورزشی بود.

کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌.

هم اکنون ۴۰ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که مرکز ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود