در حاشیه بازدید نایب‌رئیس کمیسیون انرژی از شرکت تولید نیروی برق هرمزگان مطرح شد؛ افزوده شدن حداقل 60 مگاوات به توان تولیدی نیروگاه ایسین
  • سیاسی

  • فروردین 18، 1401 - 06:09


«احمد مرادی» نایب‌رئیس کمیسیون انرژی ضمن استماع گزارش پروژه‌های تعمیراتی، افزایش توان و خلاصه وضعیت آمادگی نیروگاه های حرارتی هرمزگان، از روند پروژه ارتقا توان تولیدی نیروگاه ایسین نیز بازدید کرد.

به گزارش دریای اندیشه، صبح امروز «احمد مرادی» نایب‌رئیس کمیسیون انرژی و نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در شرکت تولید نیروی برق استان هرمزگان حضور یافت و وضعیت این منطقه مهم صنعتی را بررسی کرد.

وی در این بازدید، دیداری را نیز رضا مهرانی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان هرمزگان داشت که در این نشست گزارش پروژه‌های تعمیراتی، پروژه‌های افزایش توان و خلاصه وضعیت آمادگی نیروگاه های حرارتی استان به‌منظور خدمت‌رسانی در تابستان سال جاری ارائه شد.

همچنین با توجه به شعار سال گزارشی تکمیلی از روند پروژه دانش‌بنیان ارتقا توان تولیدی واحدهای گازی نیروگاه ایسین به‌وسیله استقرار سیستم مدیا ارائه شد و افراد به تبادل‌نظر در این رابطه پرداختند.

گفتنی است پیش‌بینی می‌شود با اتمام پروژه مدیا و بهره‌برداری از آن، حداقل ۶۰ مگاوات به توان تولیدی نیروگاه ایسین اضافه شود

منبع:موج