دریای اندیشه در انتشار اخبار خوب تعامل سازنده ای با سیستم دولت دارد
  • فرهنگی

  • بهمن 05، 1398 - 06:44



به گزارش دریای اندیشه ،نازنین شیبانی تزرجی در حاشیه این مراسم یاد و خاطره شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و شهدای هم گرامی می داریم اظهار داشت : خدمت سرکار خانم قاسمی مدیر مسئول روزنامه دریای اندیشه تبریک عرض میکنم  بنده بعنوان یک بانو  به تمامی بانوانی که در راستای مشکلات ایستاده و توانستند الگوی موفقی در برابر مشکلات و سختی ها باشند به خود می بالم. 
وی عنوان کرد: مامشکلات  اهالی رسانه را بعنوان سیستم دولتی می شناسیم. که در خبرگزاریها رسانه ها و مطبوعات مشکلاتی وجود دارد، ما با دوستان در این راستای رسانه و مطبوعات  ارتباط داریم و شنئای مشکلاتشان هستیم .. 
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه رسانه ها  می توانند به جامعه باتوجه به مشکلات اقتصادی و تحریم ها نقش امیدبخشی را  برایشان به ارمغان بیاورند اظهار داشت: رسانه مکتوب در وهله اول برای امید بخشی به جامعه ، باید تیتر های خوبی را در روزنامه ها منتشر نمایند.در همین راستا  امیدورایم مطبوعات و اهالی رسانه با اولویت بخشی ، نشاط و امید در جامعه قدم های مثمر ثمری را بردارند..
 وی  با اشاره به نقد منصافه بیان داشت : نقد در سیستم دولتی باید بصورت عادلانه و منصافانه باشد که صدای مردم را به گوش مدیران و مسئولین و مردم برسانند،دوستان رسانه در این راستا به ما کمک میکنند تا مشکلات را حل نماییم. روزنامه دریای اندیشه تعامل خوبی با سیستم دولت دارد و خبر های خوبی را از سمت دولت به مردم انتقال میدهد.