درخشش هرمزگان در همایش کشوری نغمه‌سرایان اهل سنت
  • فرهنگی

  • بهمن 30، 1398 - 10:08


گروه نورالزهرا(س) بسیجیان اهل سنت بندرعباس در همایش کشوری نغمه‌سرایان اهل سنت که در سنندج برگزار شد، به‌عنوان یکی از گروه‌های نمونه کشوری تجلیل شد.

به گزارش دریای اندیشه ،سروان پاسدار حجت شعبانی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سردار شهید عیسی بهرامی ناحیه بندرعباس در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دومین همایش کشوری نغمه‌سرایان اهل سنت به همراه کارگاه آموزشی نغمه‌سرایی، روز گذشته، ۲۸ بهمن‌ماه در شهر سنندج با حضور یازده استان اهل سنت نشین و ۸۰ نفر از نغمه‌سرایان اهل سنت در حوزه‌های مختلف شعر، مولودی‌خوانی، مدیحه‌سرایی و همخوانی برگزار شد.

وی افزود: گروه ۹ نفره «نورالزهرا بسیجیان اهل سنت قرارگاه تحول محلات گچین پایین بندرعباس» به‌عنوان نماینده استان هرمزگان در این جشنواره حضور پیدا کرد و در پایان به‌عنوان یکی از گروه‌های نمونه کشوری تجلیل شد.

یادآور می‌شود، مولوی محمد اسحاق مدنی، نایب‌رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب و آیت‌الله حسینی شاهرودی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در این همایش به سخنرانی پرداخته و به نقش اهل سنت در نظام و انقلاب تأکید کردند. در پایان از گروه‌های نمونه کشوری و تعدادی از خانواده‌های شهدا تجلیل شد.